Velika Britanija uvaja prepoved oglaševanja nezdrave hrane za otroke
družba zdravstvo gospodarstvo

Velika Britanija uvaja prepoved oglaševanja nezdrave hrane za otroke

Velika Britanija je uvedla prepoved oglaševanja nezdrave hrane, s ciljem zmanjšati izpostavljenost otrok tovrstnim oglasom in posledično zmanjšati njihovo porabo. Vlada v Londonu pričakuje, da bo dolgoročno prihranila milijarde v zdravstvenem sektorju.

Izvorni članki

Podobni članki

WHO opozarja na strategije tobačne industrije za odvračanje pozornosti
politika zdravstvo
WHO opozarja na strategije tobačne industrije za odvračanje pozornosti

17. nov 6:04

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) opozarja na prizadevanja tobačne industrije, da bi z zavajanjem o prepovedi filtrov in filtrirnih cigaret preusmerila pozornost od učinkovitejših ukrepov za zmanjšanje škode, povezane s tobakom. WHO poudarja, da so druge strategije veliko bolj učinkovite, vendar Nemčija na tem področju zaostaja.

Zaradi bankrota se ukinja Košarkarska zveza Velike Britanije
šport finance
Zaradi bankrota se ukinja Košarkarska zveza Velike Britanije

15. nov 16:05

Britanska košarkarska zveza (BBF) je zaradi finančnih težav in pravnih sporov odšla v likvidacijo. V izjavi so navedli, da so prenehali poslovati zaradi znatnega in nepričakovanega zmanjšanja prihodkov in nepredvidenih stroškov, zaradi česar družba ni mogla izpolnjevati svojih obveznosti.

Bolgarija prevzela nadzor nad rafinerijo Lukoil zaradi ameriških sankcij
gospodarstvo politika
Bolgarija prevzela nadzor nad rafinerijo Lukoil zaradi ameriških sankcij

14. nov 17:05

Bolgarija je prevzela nadzor nad lokalno rafinerijo podjetja Lukoil PJSC, da bi preprečila morebitno gorivno krizo zaradi ameriških sankcij proti ruskemu naftnemu podjetju. Vlada je imenovala višjega vladnega uradnika za upravljanje rafinerije v vzhodni Bolgariji.

UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji
posel
UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji

14. nov 17:05

Združenje za ekonomsko propagando Srbije (UEPS) je praznovalo 65. obletnico delovanja. Zgodovina UEPS-a odraža razvoj oglaševanja v Srbiji, od prvih tiskanih oglasov v šestdesetih letih do današnjih viralnih kampanj. UEPS je bil ključni steber in gonilna sila v srbskem oglaševanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Združeno kraljestvo nevtralno
London nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Veliki Britaniji, lahko ta ukrep služi kot zgled ali navdih za podobne pobude v Sloveniji glede javnega zdravja in prehranjevalnih navad otrok.