Objavljeno: 29. 7. 2025 13:08
Nemška medija, aachener-zeitung.de in ga.de, sta opozorila na pogoste primere razočaranja dopustnikov zaradi zavajajočih hotelskih opisov, kot sta »pogled na morje« ali »bližina plaže«. Strokovnjak je pojasnil, da so nekateri izrazi preveč ohlapni in dopuščajo različne interpretacije, kar lahko vodi do neizpolnjenih pričakovanj in s tem do nezadovoljstva gostov ter navedel tipične primere zavajajočih opisov.
Nemška medija, aachener-zeitung.de in ga.de, opozarjata na pogoste primere razočaranja dopustnikov, ko se opisi hotelov v prospektih, kot sta »pogled na morje« ali »bližina plaže«, izkažejo za zavajajoče. Strokovnjak opozarja, da so nekateri izrazi preveč ohlapni in dopuščajo različne interpretacije, kar lahko vodi do neizpolnjenih pričakovanj in s tem do nezadovoljstva gostov.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Urlaub | Negativno |
| Hotel | Negativno |
| dopustniki | Negativno |
| Hoteli | Negativno |
| prospekti | Negativno |
Čeprav se članek nanaša na nemške medije, so izkušnje z zavajajočimi hotelskimi opisi univerzalne in se pogosto pojavljajo tudi med slovenskimi turisti, ki potujejo v tujino ali doma. To vpliva na finančno in emocionalno stanje posameznikov.