Pro Consumidor v Dominikanski republiki nadzira ponudbo šolskih potrebščin zaradi zavajajočih oglasov
gospodarstvo potrošništvo

Pro Consumidor v Dominikanski republiki nadzira ponudbo šolskih potrebščin zaradi zavajajočih oglasov

Inštitut za zaščito potrošnikov (Pro Consumidor) v Dominikanski republiki izvaja nadzor nad trgovinami, ki prodajajo šolske potrebščine. Cilj nadzora je preprečiti zavajajoče oglase, ki bi lahko ogrozili finančno stanje potrošnikov. Inštitut opozarja na sumljive ponudbe in zagotavlja zaščito potrošnikov pred nepoštenimi praksami.

Izvorni članki

Pro Consumidor supervisa venta de útiles escolares
remolacha.net | 11. 8. 2025 17:55
Protege tu billetera: Pro Consumidor supervisa ...
elnacional.com.do | 11. 8. 2025 15:20
Dice ProConsumidor que vigilará las ofertas sos...
ensegundos.do | 11. 8. 2025 15:09

Podobni članki

Francoska agencija za varnost zdravil opozarja na nezakonito prodajo zdravil proti debelosti na spletu
zdravstvo tehnologija
Francoska agencija za varnost zdravil opozarja na nezakonito prodajo zdravil proti debelosti na spletu

19. nov 10:57

Francoska agencija za varnost zdravil (ANSM) je ponovno posredovala proti spletnim mestom, ki nezakonito prodajajo zdravila za hujšanje, vključno z zdravili, ki vsebujejo aGLP-1, kot so Ozempic, Wegovy in Mounjaro. Po predhodnih ukrepih za zaustavitev teh goljufivih praks agencija opozarja na nevarnosti nakupa takšnih izdelkov na spletnih straneh, kot so eBay, Cdiscount in Amazon.

Schufa opozarja na prevare v spletnih trgovinah pred Črnim petkom
gospodarstvo obramba
Schufa opozarja na prevare v spletnih trgovinah pred Črnim petkom

18. nov 13:56

Pred prihajajočim Črnim petkom nemška bonitetna agencija Schufa opozarja na porast spletnih prevar. Spletna trgovina doživlja razcvet, kar privablja kriminalce, potrošniki pa so pogosto naivni, kar povečuje škodo, ki jo povzročajo lažne spletne trgovine.

Poljske letalske družbe LOT obtožene zavajanja potnikov glede pritožb
potrošništvo gospodarstvo
Poljske letalske družbe LOT obtožene zavajanja potnikov glede pritožb

17. nov 14:06

Urad za varstvo konkurence in potrošnikov (UOKiK) je poljski letalski družbi LOT izdal obtožbe zaradi kršenja kolektivnih interesov potrošnikov. Pritožbe potnikov so se nanašale na težave pri obravnavi reklamacij v primeru poškodovane ali zamujene prtljage. LOT naj bi zavajal glede odgovornosti prevoznika in zahtevanih dokumentov za obravnavo pritožb. Če se obtožbe potrdijo, družbi grozi kazen do 10 odstotkov prihodkov za vsako sporno prakso.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ni neposredno povezana s Slovenijo, vendar se podobne situacije lahko pojavijo tudi v Sloveniji, zato je koristno biti seznanjen s takšnimi praksami.