Več kot milijon učencev je opravljalo NAPLAN teste. Rezultati upoštevajo več kot le surove točke. Vodnik ponuja razlago, kako razumeti poročila o rezultatih.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Rezultati testiranja NAPLAN so razkrili, da nekatere šole z izjemnimi rezultati pri angleščini in matematiki na zaključnih izpitih HSC izkazujejo dobre rezultate že v 9. razredu, medtem ko druge šole beležijo znatno rast med srednjimi in zadnjimi leti srednje šole. Uspeh na zaključnih izpitih ni nujno odraz že visokih dosežkov v nižjih razredih.
Objavljeni so rezultati nacionalnih ocenjevalnih testov NAPLAN za leto 2025 za vse šole v avstralski zvezni državi Viktoriji. Starši lahko preverijo, kako se je odrezala šola njihovega otroka z interaktivnim vodnikom.
Šolsko okrožje Northfield v Minnesoti beleži uspeh po spremembi učnega načrta za branje, saj šolski podatki od leta 2021 do 2024 kažejo izboljšanje rezultatov. Hkrati pa se v Združenih državah Amerike razpravlja o vlogi tutorstva, ki presega zgolj pomoč pri nadoknaditvi zamujenega znanja zaradi pandemije in se osredotoča na razvoj bodočih učiteljev in izboljšanje izobraževalnega sistema.
Okrožje Columbia poroča o napredku v šolah po motnjah zaradi pandemije, pri čemer skoraj 100.000 učencev vstopa v 251 javnih šol z ambicijami za prihodnost. Raziskava v Illinoisu medtem ugotavlja, da je prisotnost učencev v šoli povezana z višjimi rezultati testov, odsotnost pa negativno vpliva na učenje, še posebej pri osnovnošolcih. Univerza Princeton pa se je pridružila trendu vračanja k standardiziranim testom za vpis v študij v letu 2027–28.
Peter Fallon, učitelj angleščine v ZDA, meni, da je v dobi umetne inteligence potrebno preoblikovati načine testiranja dijakov, namesto da bi se zatekali k tradicionalnim metodam. Izpostavlja, da lahko umetna inteligenca pomaga pri učenju, vendar je treba zagotoviti, da dijaki dejansko razumejo snov in ne le prepisujejo odgovorov.
Šolski okoliš Northfield v Minnesoti poroča o uspehu po spremembi učnega načrta za branje. Podatki za obdobje 2021–2024 kažejo, da polovica študentov v Minnesoti ne dosega standardov branja na ravni razreda. V Vermontu pa zakonodajalci razpravljajo o preoblikovanju šolskih okolišev in pripravljajo predloge novih zemljevidov okolišev.
Članek opisuje sistem testiranja v Avstraliji, ki ni neposredno povezan s Slovenijo.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.