Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda
gospodarstvo
Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda

Prodaja Citroëna v Indiji se je v četrtem četrtletju 2025 potrojila

Citroën India je v drugem polletju leta 2025 zabeležil močno rast prodaje, pri čemer se je obseg v četrtem četrtletju potrojil v primerjavi s prejšnjim četrtletjem po strategiji "Citroën 2.0". Povečanje prodaje gre pripisati novi strategiji s poudarkom na lokalizaciji. Izvoz se je povečal za 18,8 %, Indija pa bo imela večjo globalno vlogo. Rast sledi strategiji Citroën 2.0, ki jo poganjajo lansiranje novih izdelkov, boljša lokalizacija, širši doseg trgovcev in naraščajoči izvoz, kar krepi vlogo Indije v Citroënovih globalnih načrtih.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Citroën India Pozitivno
Indija nevtralno
Citroën 2.0 Pozitivno

Izvorni članki

Citroen registers 3-times growth in Q4 vs Q3 2025
team-bhp.com | 16. 12. 2025 13:21
Citroën India Sees Strong Turnaround With Stron...
timesnownews.com | 16. 12. 2025 12:30

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:
sredina:
leva sredina:
desno:

Politične preference

neznano:
progresiven:
nacionalističen:
konzervativen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
preiskovalno novinarstvo:
intervjuji:
senzacionalizem:
razprave:
vodniki:
recenzije:
forumi:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj govori o strategijah prodaje avtomobilov in globalnih gospodarskih trendih, kar lahko vpliva na avtomobilski trg tudi v Sloveniji.

Podobni članki

Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža
gospodarstvo posel
Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža

31. okt 10:05

Honda načrtuje lansiranje desetih novih modelov v Indiji do leta 2030, vključno s sedmimi športnimi terenci (SUV), s čimer želi povečati prodajo in tržni delež. Toyota prav tako cilja na 10-odstotni tržni delež do leta 2030 in bo lansirala 15 novih modelov, med katerimi bosta vsaj dva nova SUV-ja, ki bosta konkurirala vodilnim proizvajalcem SUV-jev. Medtem pa si Maruti Suzuki prizadeva povrniti 50-odstotni tržni delež na indijskem trgu osebnih vozil, ki ga je nazadnje imel v finančnem letu 2018-19, saj je njegov delež padel na približno 40 odstotkov zaradi povečanja popularnosti SUV-jev.

Kitajski BYD z velikimi ambicijami na francoskem trgu in novo direktorico
posel gospodarstvo
Kitajski BYD z velikimi ambicijami na francoskem trgu in novo direktorico

25. dec 17:56

Kitajski proizvajalec avtomobilov BYD, ki je v Franciji prisoten od sredine leta 2023, si prizadeva za močan prodor na francoskem trgu. Podjetje načrtuje 14.000 prodanih vozil do leta 2025, kar je skoraj trikrat več kot v letu 2024. BYD je za direktorico v Franciji imenoval Dorothée Bonassies, ki je prišla iz Volkswagna, da bi uresničili ambiciozne načrte.

Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD znižal prodajne cilje za leto 2025 zaradi povečane konkurence
gospodarstvo posel
Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD znižal prodajne cilje za leto 2025 zaradi povečane konkurence

4. sep 9:12

Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD je znižal svoj prodajni cilj za leto 2025 s prvotnih 5,5 milijona vozil na 4,6 milijona. Razlog za znižanje cilja naj bi bila vse večja konkurenca s strani drugih proizvajalcev, kot sta Geely in Leapmotor. Novo napoved so posredovali dobaviteljem že prejšnji mesec, a poudarjajo, da se lahko cilj glede na tržne razmere še spremeni.

Target, Global-e in TJX Companies poročajo o rezultatih tretjega četrtletja
posel gospodarstvo
Target, Global-e in TJX Companies poročajo o rezultatih tretjega četrtletja

19. nov 15:56

Target Corporation je poročal o 1,5-odstotnem zmanjšanju neto prodaje v tretjem četrtletju 2025, ki je znašala 25,3 milijarde dolarjev, medtem ko je digitalna prodaja narasla za 2,4 odstotka. Global-e Online Ltd. je objavil 33-odstotno rast bruto obsega prodaje (GMV), 25-odstotno rast prihodkov in 33-odstotno rast prilagojenega EBITDA. The TJX Companies, Inc. je poročal o 7-odstotnem povečanju neto prodaje v tretjem četrtletju fiskalnega leta 2026, ki je znašala 15,1 milijarde dolarjev, in 5-odstotni rasti primerljive prodaje.

Toyota v Indiji lansirala model Fortuner Leader Edition za leto 2025
posel avtomobilizem
Toyota v Indiji lansirala model Fortuner Leader Edition za leto 2025

8. okt 11:04

Toyota Kirloskar Motor je v Indiji predstavila model Fortuner Leader Edition za leto 2025, ki prinaša kozmetične posodobitve in nove funkcije. Model se ponaša z novo masko hladilnika, preoblikovanimi odbijači s kromiranimi detajli in je na voljo v štirih barvnih različicah. Knjige naročil bodo odprte v drugem tednu oktobra. Novi model temelji na uspehu različice iz leta 2024 in prinaša ostrejši videz.

Citroen Aircross X z novimi funkcijami in nižjo ceno na voljo v Indiji
gospodarstvo tehnologija
Citroen Aircross X z novimi funkcijami in nižjo ceno na voljo v Indiji

3. okt 10:04

Citroen India je prenovil ponudbo različic Aircross z dodatkom 'X', ki prinaša izboljšave funkcij in znižanje cen. Novi Citroen Aircross X, ki je na voljo od srednje specifikacije naprej, se ponaša z novimi funkcijami in je na voljo z začetno ceno 8,29 lakh rupij. Vozilo je dobilo tudi novo temno rjavo barvno shemo. Kljub novostim ni prišlo do mehanskih sprememb.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Citroën India Pozitivno
Indija nevtralno
Citroën 2.0 Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj govori o strategijah prodaje avtomobilov in globalnih gospodarskih trendih, kar lahko vpliva na avtomobilski trg tudi v Sloveniji.