Umetna inteligenca nadomešča indijske delavce v klicnih centrih, kar sproža prilagajanje in ustvarjanje novih priložnosti
gospodarstvo tehnologija

Umetna inteligenca nadomešča indijske delavce v klicnih centrih, kar sproža prilagajanje in ustvarjanje novih priložnosti

V Indiji sistemi, ki jih poganja umetna inteligenca, prevzemajo delovna mesta, ki so jih prej opravljali diplomanti s slušalkami v tehnični podpori, skrbi za stranke in upravljanju s podatki. To je povzročilo hitro prilagajanje in iskanje novih priložnosti. Konverzacijsko podjetje za umetno inteligenco, LimeChat, trdi, da je avtomatiziralo 5.000 delovnih mest. Povečana uporaba umetne inteligence vpliva na indijski sektor upravljanja poslovnih procesov, ki zaposluje 1,65 milijona ljudi. Indija stavi na to, da bo umetna inteligenca ustvarila dovolj novih priložnosti, ki bodo nadomestile izgubo delovnih mest.

Izvorni članki

Meet the AI chatbots replacing India's call cen...
thehindu.com | 15. 10. 2025 8:58
How AI is upending India's business process man...
techmeme.com | 15. 10. 2025 6:45
Meet the AI chatbots replacing India’s call-cen...
indianexpress.com | 15. 10. 2025 5:28
Meet Indian AI startups replacing call-center j...
business-standard.com | 15. 10. 2025 4:51
Meet the AI chatbots replacing India's call-cen...
channelnewsasia.com | 15. 10. 2025 4:02

Podobni članki

Microsoft in Writer uvajata AI agente za avtomatizacijo in upravljanje sistemov
posel tehnologija
Microsoft in Writer uvajata AI agente za avtomatizacijo in upravljanje sistemov

18. nov 20:57

Microsoft preoblikuje Windows v operacijski sistem, ki temelji na avtonomnih agentih umetne inteligence (UI) za izvajanje kompleksnih nalog. Podjetje vgrajuje infrastrukturo za agente UI neposredno v Windows 11. Writer, startup iz San Francisca, pa uvaja platformo Writer Agent, ki podjetjem omogoča avtomatizacijo poslovnih procesov brez pisanja kode. Microsoft tudi razvija sisteme za samopopravilo podatkovnih centrov s pomočjo UI, kar bo preoblikovalo vloge v IT.

Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA
gospodarstvo posel
Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA

13. nov 20:05

Google je v ZDA predstavil nove funkcije za spletno nakupovanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Med novostmi so pogovorno iskanje, primerjave izdelkov, sledenje cenam in pomoč pri nakupu s pomočjo umetne inteligence. Te funkcije uporabnikom omogočajo lažje iskanje izdelkov, primerjavo različnih možnosti in sprejemanje informiranih odločitev pri nakupovanju.

Storitev ServiceNow Assist AI izpostavljena usklajenemu napadu, Fetch AI pa lansira platformo ASI:One za novo dobo spletnega sodelovanja umetne inteligence
posel obramba
Storitev ServiceNow Assist AI izpostavljena usklajenemu napadu, Fetch AI pa lansira platformo ASI:One za novo dobo spletnega sodelovanja umetne inteligence

19. nov 21:56

SaaS varnostno podjetje AppOmni je razkrilo novo ranljivost v platformi ServiceNow's Now Assist, ki omogoča zlonamernim akterjem manipulacijo z agenti umetne inteligence. Hkrati je podjetje Fetch AI predstavilo ASI:One, platformo za orkestracijo osebne umetne inteligence, Fetch Business za preverjanje in Agentverse, odprt imenik z več kot dvema milijonoma agentov. Poleg tega raziskava PricewaterhouseCoopers kaže, da se podjetja v ZDA pospešeno posvečajo AI agentom, pri čemer jih več kot polovica potrošnikov uporablja ali bo uporabljala AI agente za nakupovanje.

Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele
gospodarstvo posel
Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele

13. nov 11:05

Alibaba načrtuje prenovo svoje mobilne aplikacije za umetno inteligenco »Tongji«, ki jo bo preimenovala v »Čen Ven« in ji dodala funkcije, podobne ChatGPT. Prav tako razvija osebnega pomočnika z umetno inteligenco, imenovanega »Čen Ven App«, s čimer želi konkurirati OpenAI. Podjetje je vložilo 380 milijard juanov v infrastrukturo umetne inteligence, kar kaže na resnost Alibabinih namenov na tem področju.

Infosys predstavlja model AI za preoblikovanje globalnih centrov v inovacijska vozlišča
posel tehnologija
Infosys predstavlja model AI za preoblikovanje globalnih centrov v inovacijska vozlišča

17. nov 15:05

Podjetje Infosys je predstavilo model, ki temelji na umetni inteligenci (AI), s ciljem pospešiti vzpostavitev in preoblikovanje globalnih kompetenčnih centrov (GCC) v vozlišča, ki jih poganja umetna inteligenca in spodbujajo inovacije ter rast. Nova rešitev podjetjem omogoča, da na novo opredelijo svoje GCC kot strateška sredstva, ki povečujejo agilnost in ustvarjajo konkurenčne prednosti v svetu, ki ga poganja AI. Model vključuje upravljanje nastavitev GCC, izboljšave delovanja s pomočjo umetne inteligence in razvoj talentov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Indija nevtralno
LimeChat Pozitivno
Umetna inteligenca nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Avtomatizacija in vpliv umetne inteligence na trg dela sta vse bolj pomembni temi tudi v Sloveniji.