Golf Wang predstavil novo kolekcijo "DON’T TAP THE GLASS", navdihnjeno z albumom.
življenjski slog zabava

Golf Wang predstavil novo kolekcijo "DON’T TAP THE GLASS", navdihnjeno z albumom.

Blagovna znamka Golf Wang, ki jo vodi glasbenik Tyler, the Creator, je predstavila novo kolekcijo "DON’T TAP THE GLASS". Ta kolekcija predstavlja povezavo med glasbo in modo, pri čemer je Golf Wang postal več kot le razširitev glasbene kariere, temveč samostojen izraz ustvarjalnosti. Kolekcija "DON’T TAP THE GLASS" prinaša nov nabor izdelkov, ki odražajo estetiko in sporočilo omenjenega albuma, kar dodatno utrjuje Tylerjev vpliv na ulično modo.

Izvorni članki

Tyler, the Creator - DON'T TAP THE GLASS
theneedledrop.com | 24. 7. 2025 14:05

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Golf Wang zelo pozitivno
Tyler, the Creator zelo pozitivno
DON’T TAP THE GLASS Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je povezana z mednarodno glasbeno in modno sceno, kar ima omejen neposreden vpliv na življenje v Sloveniji.