M&S uvedel nevidne UV-oznake za recikliranje, Gen X bo največji porabnik za božič 2025
gospodarstvo okolje potrošništvo

M&S uvedel nevidne UV-oznake za recikliranje, Gen X bo največji porabnik za božič 2025

M&S je postal prvi britanski supermarket, ki je na nekatere steklenice mleka uvedel nevidne UV-oznake za sledenje skozi sistem recikliranja. Vzporedno z inovacijami v maloprodaji, nova raziskava podjetja Azerion razkriva, da bo generacija X največji porabnik za božič 2025, saj bo 25 % pripadnikov te generacije porabilo 500 funtov ali več, v primerjavi z 18 % milenijcev.

Izvorni članki

Gen X to be biggest Xmas 2025 spenders, new res...
retailtimes.co.uk | 18. 7. 2025 9:50
M&S rolls out invisible UV tags to aid recyclin...
retailgazette.co.uk | 18. 7. 2025 9:22

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
M&S Pozitivno
Azerion nevtralno
Generacija X nevtralno
Milinijci nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek nanaša na Združeno kraljestvo, uvajanje inovativnih rešitev za recikliranje in trendi potrošnje so relevantni tudi za slovenski trg in potrošnike, saj lahko podobne prakse ali trendi pridejo tudi v Slovenijo.