Kolaboracije med blagovnimi znamkami in kulturno lastnino, kot je "Wicked", pomagajo podjetjem doseči generacijo Z
posel

Kolaboracije med blagovnimi znamkami in kulturno lastnino, kot je "Wicked", pomagajo podjetjem doseči generacijo Z

DTC blagovne znamke uspešno sodelujejo s kulturno lastnino, kot je muzikal "Wicked", da bi pritegnile generacijo Z. Te kolaboracije spodbujajo angažiranost in zvestobo prek omejenih izdaj izdelkov.

Izvorni članki

Podobni članki

Infosys predstavlja model AI za preoblikovanje globalnih centrov v inovacijska vozlišča
posel tehnologija
Infosys predstavlja model AI za preoblikovanje globalnih centrov v inovacijska vozlišča

17. nov 15:05

Podjetje Infosys je predstavilo model, ki temelji na umetni inteligenci (AI), s ciljem pospešiti vzpostavitev in preoblikovanje globalnih kompetenčnih centrov (GCC) v vozlišča, ki jih poganja umetna inteligenca in spodbujajo inovacije ter rast. Nova rešitev podjetjem omogoča, da na novo opredelijo svoje GCC kot strateška sredstva, ki povečujejo agilnost in ustvarjajo konkurenčne prednosti v svetu, ki ga poganja AI. Model vključuje upravljanje nastavitev GCC, izboljšave delovanja s pomočjo umetne inteligence in razvoj talentov.

MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako
posel mediji
MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako

12. nov 21:05

MSNBC se bo ta konec tedna korporativno ločil od NBC News. Predsednica mreže, Rebecca Kutler, je poudarila, da bo poslanstvo ostalo enako kljub novi blagovni znamki. Cilj je gledalcem zagotoviti, da sprememba imena ne bo vplivala na vsebino, ki jo poznajo in cenijo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Generacija Z Pozitivno
Wicked Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o trženjskih strategijah, ki so lahko relevantne tudi za slovenska podjetja, ki ciljajo na generacijo Z.