Starši učencev Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj" opozarjajo na težave pri pouku in strah pred zaprtjem
izobraževanje družba

Starši učencev Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj" opozarjajo na težave pri pouku in strah pred zaprtjem

Starši učencev Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj" v Novem Sadu so ponovno opozorili na težave pri pouku, ki jih povzroča direktor Radivoje P. Stojković, ker naj ne bi angažiral dovolj strokovnih sodelavcev. Zaradi tega je pouk za večino razredov oviran, učenci pa so primorani obiskovati privatne ure. Starši se bojijo, da bi lahko prišlo do zaprtja gimnazije in pozivajo ministra za prosveto Dejana Vuka Stankovića, da pomaga rešiti težave v šoli.

Izvorni članki

Podobni članki

V šoli v Čačku učenec prinesel repliko naboja, starši opozarjajo na njegovo obnašanje
izobraževanje družba
V šoli v Čačku učenec prinesel repliko naboja, starši opozarjajo na njegovo obnašanje

14. nov 12:05

V Osnovni šoli Milica Pavlović v Čačku je učenec sedmega razreda v šolo prinesel repliko naboja, kar je povzročilo zaskrbljenost med učenci in starši. Starši trdijo, da učenec trenira v strelani in maltretira druge otroke. Šolski direktor je dejal, da so bili sprejeti vsi potrebni ukrepi, šola pa bo izdala uradno izjavo.

Profesorji in učenci iz Cetinja obiskali Romunijo: Srečanje, polno simbolike in prijateljstva
izobraževanje družba
Profesorji in učenci iz Cetinja obiskali Romunijo: Srečanje, polno simbolike in prijateljstva

18. nov 20:57

Skupina 18 profesorjev in učencev Srednje strokovne šole iz Cetinja je pod vodstvom direktorja Zdravka Popovića pet dni študijsko obiskala Romunijo. Obisk je bil organiziran na povabilo župana Albe Julije, pobratenega mesta Cetinja, s podporo romunskega veleposlaništva v Črni gori in profesorice Milice Rajković, ki je bila pobudnica in organizatorka obiska.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Gimnazija 'Jovan Jovanović Zmaj' Negativno
Novi Sad nevtralno
Radivoje P. Stojković zelo negativno
Dejan Vuk Stanković nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje v srbski gimnaziji je posredno relevantno, saj lahko služi kot primer težav v šolskem sistemu, ki se lahko pojavijo tudi drugod.