Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Target preklical garancijo za ujemanje cen

Trgovska veriga Target je napovedala, da bo 28. julija prenehala z izvajanjem svoje politike ujemanja cen. To pomeni, da kupci ne bodo več mogli zahtevati nižje cene, če najdejo enak izdelek ceneje pri konkurenčnih trgovcih, kot so Amazon, Walmart, Best Buy ali Meijer. Čeprav uradna spletna stran Targeta še ni posodobljena, so izjave za medije, kot je Bloomberg, in obvestila na družbenih omrežjih potrdila to spremembo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Target Negativno
Amazon nevtralno
Best Buy nevtralno
Meijer nevtralno
Walmart nevtralno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
ocene:
senzacionalizem:
pregledi:
analize:
funkcije:
vremenske napovedi:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:

Politične preference

neznano:
progresiven:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejen vpliv na življenje v Sloveniji, saj Target ni prisoten na slovenskem trgu. Lahko služi kot primer trendov v maloprodaji, ki bi teoretično lahko vplivali tudi na slovenske trgovce.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Target Negativno
Amazon nevtralno
Best Buy nevtralno
Meijer nevtralno
Walmart nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejen vpliv na življenje v Sloveniji, saj Target ni prisoten na slovenskem trgu. Lahko služi kot primer trendov v maloprodaji, ki bi teoretično lahko vplivali tudi na slovenske trgovce.