Podjetje Symrise znižalo napoved prodaje zaradi šibkejše potrošnje
gospodarstvo posel

Podjetje Symrise znižalo napoved prodaje zaradi šibkejše potrošnje

Nemško podjetje Symrise, ki proizvaja sestavine za živila in kozmetiko, je znižalo svojo napoved prodaje za letošnje leto. Razlog za to so šibkejša potrošnja in kopičenje zalog. Symrise, katerega izdelki so prisotni v številnih izdelkih, od limonad do zobnih past in hrane za hišne ljubljenčke, je še posebej prizadet zaradi upada kupne moči potrošnikov. Čeprav so dolgoročni cilji ohranjeni, so kratkoročni obeti manj optimistični.

Izvorni članki

Podobni članki

Siltronic znižal napoved prodaje
gospodarstvo tehnologija
Siltronic znižal napoved prodaje

29. jul 9:14

Nemški proizvajalec rezin Siltronic je znižal napoved prodaje za celotno leto, saj še vedno čaka na močno okrevanje trga. Podjetje je prilagodilo svoje finančne cilje navzdol.

Lidl umaknil živila zaradi mineralnega olja, primerjava s kroketi Harrods
potrošništvo posel
Lidl umaknil živila zaradi mineralnega olja, primerjava s kroketi Harrods

28. jul 15:43

Lidl GB je umaknil več serij svojih novih "Harvest Basket Smiley Teddy Bears" zaradi odkrite kontaminacije z mineralnim oljem med proizvodnjo. Izdelki z najboljšo uporabo do aprila in maja 2027 so označeni kot neprimerni za uživanje. Medtem pa je drug članek primerjal kakovost in ceno krofov iz luksuzne trgovine Harrods z Lidl-ovimi cenovno ugodnejšimi alternativami, pri čemer je bila ugotovljena jasna prednost enega od izdelkov.

Procter & Gamble napovedal zvišanje cen zaradi carin
gospodarstvo posel
Procter & Gamble napovedal zvišanje cen zaradi carin

29. jul 15:28

Ameriški velikan potrošniškega blaga Procter & Gamble je napovedal zmerno zvišanje cen, da bi ublažil vpliv carin, ki naj bi ga letos stale milijardo dolarjev. Podjetje je tudi napovedalo, da bo rast letne prodaje nižja od pričakovanj Wall Streeta, kljub temu, da je k prodajni rasti že pripomoglo zvišanje cen izdelkov za osebno nego in gospodinjskih izdelkov.

Unilever povečal dobiček in prihodke, načrtuje odcepitev sladoledne divizije
gospodarstvo
Unilever povečal dobiček in prihodke, načrtuje odcepitev sladoledne divizije

31. jul 11:02

Britanski koncern Unilever je v prvi polovici leta zabeležil povečanje dobička in prihodkov ter potrdil pričakovanja za leto 2025. Podjetje, znano po blagovnih znamkah, kot so Knorr, Dove, Vaseline in Rexona, nadaljuje z načrtovano odcepitvijo svoje sladoledne divizije, ki vključuje znamke, kot sta Magnum in Cornetto. Rast je opazna predvsem na trgih v vzponu, kot sta Indija in Kitajska.

Heidelberger Druckmaschinen vstopil v obrambno industrijo
gospodarstvo industrija
Heidelberger Druckmaschinen vstopil v obrambno industrijo

29. jul 13:08

Nemško podjetje Heidelberger Druckmaschinen, tradicionalno znano po proizvodnji tiskarskih strojev, je s prvim naročilom za projekt v obrambni industriji vstopilo na nov trg. Partnerstvo so sklenili z nekdanjo vojaško tehnološko divizijo Jenoptika, Vincorionom. Direktor podjetja obrambni trg vidi kot perspektivno panogo, saj obvladujejo tehnologijo, potrebno za proizvodnjo komponent za tanke. Ta strateški korak je na borzi povzročil evforijo in bi lahko preusmeril tradicionalni koncern, čeprav vseh posledic še ni mogoče predvideti.

Nemško gospodarstvo kritiziralo carinski sporazum z ZDA
gospodarstvo politika
Nemško gospodarstvo kritiziralo carinski sporazum z ZDA

29. jul 7:14

Nemško gospodarstvo, predvsem izvozno usmerjena podjetja na severu države, v Hessnu, Berlinu in Brandenburgu, je ostro kritiziralo nov carinski sporazum med Evropsko unijo in ZDA. Podjetja se bojijo višjih cen, oteženega poslovanja z najpomembnejšim tujim trgom ter ogroženosti svojega posla, kar še posebej velja za strojno, kemično in farmacevtsko industrijo. Sporazum, ki naj bi prinesel načrtovalno varnost, je bil po mnenju podjetij preplačan, kritiki pa so ga označili za »logiko prodajalca preprog«.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Symrise Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica o podjetju Symrise je posredno relevantna za Slovenijo, saj so izdelki podjetja prisotni tudi na slovenskem trgu, kar lahko vpliva na razpoložljivost in cene izdelkov.