AkzoNobel z nižjimi prihodki zaradi negativnih tečajnih učinkov in šibkega povpraševanja
posel gospodarstvo

AkzoNobel z nižjimi prihodki zaradi negativnih tečajnih učinkov in šibkega povpraševanja

Nizozemski proizvajalec barv in premazov AkzoNobel je v drugem četrtletju zabeležil nižjo prodajo in poslovni rezultat, kar je bilo posledica negativnih tečajnih učinkov in šibkega povpraševanja na trgu barv, vključno z blagovnimi znamkami kot so Flexa, Dulux in Sikkens. Skupna prodaja je padla za 6 odstotkov na nekaj več kot 2,6 milijarde evrov. Kljub temu se je dobičkonosnost podjetja znatno povečala, kar kaže na uspeh prestrukturiranja in učinkovitost ukrepov.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
AkzoNobel Negativno
Flexa Negativno
Dulux Negativno
Sikkens Negativno
Evro nevtralno
Ameriški dolar Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na mednarodno podjetje, ki sicer deluje globalno, vendar neposreden vpliv na vsakdanje življenje v Sloveniji ni velik.