Sky uvaja 23 sprememb kanalov, vključno z vrnitvijo enega, ki je bil ukinjen pred 5 leti
zabava mediji

Sky uvaja 23 sprememb kanalov, vključno z vrnitvijo enega, ki je bil ukinjen pred 5 leti

Sky je ta teden uvedel 23 sprememb kanalov, med katerimi je tudi ponovna uvedba programa Disney Jr, ki je bil ukinjen oktobra 2020.

Izvorni članki

Sky rolls out 23 channel changes including retu...
cotswoldjournal.co.uk | 14. 11. 2025 13:40
Sky rolls out 23 channel changes including retu...
worcesternews.co.uk | 14. 11. 2025 13:40
Sky rolls out 23 channel changes including retu...
eveshamjournal.co.uk | 14. 11. 2025 13:40
Sky rolls out 23 channel changes including retu...
ledburyreporter.co.uk | 14. 11. 2025 13:40

Podobni članki

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN
zabava tehnologija
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ABC, ESPN in drugih Disneyjevih kanalov. Dogovor je bil dosežen 14. novembra 2025 in takoj začne veljati, s čimer se omenjeni programi vračajo na YouTube TV. Stranke so izrazile zadovoljstvo in obžalovanje zaradi prekinitve.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC
zabava posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC

15. nov 9:05

Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor, programi ESPN in ABC se vračajo
tehnologija posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor, programi ESPN in ABC se vračajo

16. nov 8:07

Disney in YouTube TV sta dosegla dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ESPN, ABC in drugih Disneyjevih kanalov. Spor je prizadel približno 10 milijonov naročnikov YouTube TV, ki so zdaj ponovno pridobili dostop do teh programov. Dogovor je večleten in vključuje tudi prihod Unlimited paketa nove Disneyjeve pretočne platforme ESPN.

Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
posel zabava
Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
3 posodobitev 13. nov 14:22

Izpad programov ESPN in ABC na YouTube TV je bil posledica spora med Disneyjem in YouTube TV. CEO Disneyja, Bob Iger, se je odzval na izpade in potekajoča pogajanja. Uporabniki YouTube TV lahko zahtevajo dobropis v višini 20 dolarjev. Ponujene so alternative pretakanja s poskusnimi obdobji za nadaljnje gledanje programov ESPN in ABC.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata
tehnologija mediji
Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor o prenosu programov, s čimer se je končala dvotedenska prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Spor se je končal po tem, ko sta podjetji dosegli dogovor o ceni in pogojih, s čimer bo 10 milijonov naročnikov YouTube TV znova imelo dostop do Disneyjevih programov. Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je poudaril, da je podjetje delalo neutrudno, da bi doseglo dogovor, ki odraža vrednost, ki jo zagotavljajo.

Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih
gospodarstvo zabava
Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih

13. nov 21:06

Delnice Walt Disney so se v četrtek znižale za približno 6-8 % zaradi mešanih rezultatov v četrtem četrtletju. Prihodki podjetja so znašali 22,5 milijarde dolarjev, kar je manj od pričakovanj Wall Streeta. Razlog za padec je predvsem 6-odstotni upad v oddelku za zabavo, kjer so se prihodki linearnih omrežij zmanjšali za 16 %, dobiček pa za 21 %. Kljub temu so platforme D2C porasle za 8 %, število naročnikov Disney+ in Hulu pa se je povečalo za 12,4 milijona. Prihodki od oglasov so se zmanjšali, kar je povezano s šibkejšo gledanostjo in izgubo pri političnem oglaševanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Sky nevtralno
Disney Jr nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je malo relevantna za življenje v Sloveniji, saj se nanaša na specifične spremembe televizijskih kanalov, ki verjetno niso relevantne za slovenske gledalce.