LinkedIn širi program video oglasov in vključuje nove ustvarjalce in založnike
tehnologija posel

LinkedIn širi program video oglasov in vključuje nove ustvarjalce in založnike

LinkedIn krepi svojo strategijo video oglasov z razširitvijo programa BrandLink, ki vključuje nove založnike in ustvarjalce. Cilj je pritegniti več marketinških sredstev. Število ustvarjalcev na LinkedInu se je skoraj podvojilo od leta 2021, izplačila ustvarjalcem pa so se potrojila v primerjavi z lanskim letom. Program, ki je bil prvotno znan kot Wire Program, je bil preimenovan maja, da bi vključeval tudi ustvarjalce.

Izvorni članki

LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
indianexpress.com | 26. 8. 2025 4:35
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
thehindubusinessline.com | 26. 8. 2025 4:02
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
straitstimes.com | 26. 8. 2025 0:24
LinkedIn is expanding its BrandLink video ads p...
techmeme.com | 25. 8. 2025 23:50
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
businesstimes.com.sg | 25. 8. 2025 22:37
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
channelnewsasia.com | 25. 8. 2025 22:02

Podobni članki

Vine se vrača kot diVine z obljubo o odsotnosti umetne inteligence
tehnologija zabava
Vine se vrača kot diVine z obljubo o odsotnosti umetne inteligence

14. nov 22:04

Priljubljena platforma za kratke video posnetke Vine, ki je bila ukinjena leta 2017, se vrača pod imenom diVine, s podporo neprofitne organizacije soustanovitelja Twitterja, Jacka Dorseyja. Prenovljena platforma bo ponovno lansirala 10.000 klasičnih arhiviranih Vine posnetkov in odprla vrata novi vsebini, ki jo ustvarjajo uporabniki, ob strogem prepovedi videoposnetkov, ustvarjenih z umetno inteligenco. Projekt vodi Evan Henshaw-Plath, nekdanji zaposleni pri Twitterju, ki želi obuditi nostalgijo po stari platformi. Beta verzija prenovljenega Vinea, imenovanega Divine, že obstaja.

Google širi zmogljivosti globokega raziskovanja v NotebookLM
tehnologija
Google širi zmogljivosti globokega raziskovanja v NotebookLM

13. nov 21:06

Google je posodobil svojo aplikacijo za beleženje zapiskov, NotebookLM, z naprednimi raziskovalnimi zmogljivostmi, ki se bodo kmalu začele uvajati. Nova funkcija globokega raziskovanja v Google NotebookLM deluje kot osebni raziskovalni analitik, ki avtomatizira kompleksne spletne raziskave z izjemno učinkovitostjo. To orodje, ki ga poganja umetna inteligenca, lahko vzame katero koli raziskovalno vprašanje, razvije celovit raziskovalni načrt in brska po stotinah spletnih mest v imenu uporabnika, preden začne pisati ugotovitve. Google je bil konec leta 2024 eno prvih podjetij, ki je ponudilo orodje za globoko raziskovanje prek svojega klepetalnika z umetno inteligenco.

Samsung Electronics ustanovil ekipo za združitve in prevzeme
gospodarstvo
Samsung Electronics ustanovil ekipo za združitve in prevzeme

13. nov 9:05

Novo poslovno podporno oddelko podjetja Samsung Electronics je ustanovilo ekipo, posvečeno projektom združitev in prevzemov (M&A). Ta poteza povečuje pričakovanja, da bo južnokorejski tehnološki velikan pospešil prizadevanja za nove prevzemne posle. Oddelek je nastal z reorganizacijo delovne skupine, ki je bila ustanovljena novembra 2017, po zaprtju urada za prihodnjo strategijo skupine Samsung.

Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih
gospodarstvo zabava
Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih

13. nov 21:06

Delnice Walt Disney so se v četrtek znižale za približno 6-8 % zaradi mešanih rezultatov v četrtem četrtletju. Prihodki podjetja so znašali 22,5 milijarde dolarjev, kar je manj od pričakovanj Wall Streeta. Razlog za padec je predvsem 6-odstotni upad v oddelku za zabavo, kjer so se prihodki linearnih omrežij zmanjšali za 16 %, dobiček pa za 21 %. Kljub temu so platforme D2C porasle za 8 %, število naročnikov Disney+ in Hulu pa se je povečalo za 12,4 milijona. Prihodki od oglasov so se zmanjšali, kar je povezano s šibkejšo gledanostjo in izgubo pri političnem oglaševanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
LinkedIn Pozitivno
BrandLink nevtralno
Wire Program nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na LinkedIn, globalno platformo, spremembe v oglaševanju in monetizaciji platform imajo posreden vpliv na slovenske uporabnike in podjetja, ki uporabljajo LinkedIn za marketing in mreženje.