Podjetje Infrastrukture železnice Srbije je sporočilo, da je podvoz v Ulici Maksima Gorkega v Subotici, ki je bil zgrajen v okviru projekta hitre železnice Novi Sad - Subotica, popolnoma varen za cestni promet in pešce. Sporočilo je bilo izdano po tem, ko so se pojavile fotografije razpok na betonskem delu podvoza, vendar so zagotovili, da te razpoke niso na nosilni konstrukciji.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Višje sodišče v Novem Sadu je sprejelo sodbo, s katero je družbi Infrastruktura železnice Srbije naložilo plačilo odškodnine družini, ki je izgubila svojega člana ob padcu nadstreška na železniški postaji. V drugi sodbi sta Infrastruktura železnice Srbije in Republika Srbija zavezani plačati vsaka po 14 milijonov dinarjev družini žrtve.
Infrastruktura železnice Srbije je sporočila, da bo na železniški progi Novi Sad–Subotica vključena kontaktna mreža z napetostjo 25.000 voltov. Opozorili so, da je ta napetost izjemno nevarna za življenje in pozvali državljane, naj se ne približujejo progi.
Razpis Infrastrukture železnice Srbije za projektiranje in izvedbo del na sanaciji kril A in D postaje Novi Sad, kot tudi postaj Bačka Topola in Subotica, bo dodatno podražil že tako drag projekt. Po poročanju Forbes Srbija naj bi razpis, ki ga je objavila IŽS, dodatno povečal stroške sanacije omenjenih postaj.
Infrastruktura železnice Srbije je razpisala dve javni naročili za sanacijo železniške postaje v Novem Sadu, natančneje kril A in D. Dela ne bodo potekala na glavni zgradbi železniške postaje.
Kljub obnovam in gradnji železniške infrastrukture v Srbiji ta še vedno zaostaja za povprečjem držav članic Evropske unije. Kot navaja Forbes Srbija, je razlog za to nezadostno vlaganje v vzdrževanje, kar je razvidno iz Nacionalnega programa javne železniške infrastrukture za obdobje 2025-2029.
Infrastruktura železnice Srbije je istega dne, ko je Aleksandar Vučić slovesno odprl železniško progo do Subotice, sprejela uradni dokument, ki ugotavlja, da šest staničnih poslopij nima uporabnega dovoljenja. Vučić je obžaloval, da z njim niso bili sodelavci, osumljeni korupcije pri projektu.
Novica je bolj relevantna za Srbijo, za Slovenijo ima nizko relevantnost, saj se dogaja v drugi državi.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.