Nemška agencija za omrežja uvedla portal za pritožbe glede poštnih storitev
Objavljeno: 8. 10. 2025 12:04
Zvezna agencija za omrežja v Nemčiji je lansirala spletni portal, namenjen zbiranju pritožb potrošnikov glede poštnih storitev. Portal omogoča uporabnikom, da prijavijo težave, kot so zamude pri dostavi pisem in paketov, zaprte poslovalnice in druge nepravilnosti. Cilj pobude je hitrejše odkrivanje in reševanje težav v poštnem sektorju.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, bi podoben mehanizem za sprejemanje pritožb lahko bil koristen tudi v Sloveniji za izboljšanje kakovosti poštnih storitev.
Nemška Zvezna agencija za omrežja je ponovila grožnjo o visokih kaznih za Deutsche Post zaradi številnih pritožb o zamudah in izgubljenih pošiljkah, ki so dosegle vrhunec poleti. Vodstvo agencije opozarja, da trenutno stanje ni sprejemljivo in napoveduje stroge ukrepe, če se razmere ne bodo izboljšale.
Nemška agencija za omrežja (Netzagentur) je ustavila postopek globe proti ponudniku mobilnih storitev 1&1, ki je četrti operater mobilnega omrežja v Nemčiji. Postopek je bil ustavljen kljub prvotni grožnji visoke kazni, kar je pomembno za konkurenco in potrošnike.
Zaradi velikega porasta pritožb strank je nemška Zvezna agencija za omrežja (Bundesnetzagentur) prvič zagrozila Deutsche Post z denarno kaznijo. Do avgusta so prejeli skoraj 39.000 pritožb, kar je precej več kot v enakem obdobju lani. Agencija lahko Pošti naloži globo do deset milijonov evrov.
Nizozemski telekomunikacijski ponudnik Odido se je v sredo zjutraj soočil z obsežno motnjo. Uporabniki so poročali o težavah pri klicanju in uporabi interneta, kar je povzročilo tisoče prijav na spletni strani Allestoringen.nl in plaz pritožb na platformi X. Težave so bile kasneje odpravljene.
Motnja v mobilnem internetnem omrežju podjetja Odido je bila odpravljena. Po besedah tiskovnega predstavnika je bila motnja odpravljena okoli 11.10. Uporabniki Odida ter blagovnih znamk Ben in Simpel so imeli v ponedeljek težave z nestabilnim dostopom.
Nemški preiskovalci kibernetske kriminalitete so izklopili več kot 1400 spletnih strani, ki so jih uporabljali za izvajanje prevar. Te spletne strani so obljubljale velike dobičke s preprostimi kliki, vendar so v resnici služile za prevaro uporabnikov.
Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, bi podoben mehanizem za sprejemanje pritožb lahko bil koristen tudi v Sloveniji za izboljšanje kakovosti poštnih storitev.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.