Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
finance gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Praznično napitninjanje nekoliko upadlo, zneski večinoma nespremenjeni

Podatki kažejo, da se je praznično napitninjanje nekoliko zmanjšalo, zneski pa so večinoma ostali enaki. Raziskava razkriva, kdo prejema napitnine med prazniki in koliko.

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desno:

Politične preference

neznano:
mainstream:
konzervativen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
vremenske napovedi:
lokalno poročanje:

Neodvisnost

odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, tema o navadah napitninjanja med prazniki posredno odraža potrošniške navade in ekonomsko stanje, kar je lahko relevantno za slovenske bralce.

Podobni članki

Strokovnjaki delijo nasvete za varčevanje v prazničnem času
finance gospodarstvo
Strokovnjaki delijo nasvete za varčevanje v prazničnem času

12. dec 15:56

Prazniki prinašajo druženje z družino in ustvarjanje spominov, lahko pa tudi veliko stroškov. Strokovnjaki svetujejo, kako pametno načrtovati nakupovanje, potovanja in obroke, da ne bi preveč zapravili v tem gospodarsko zahtevnem obdobju.

Potrošniki v prazničnem času povečali porabo, a počasneje kot lani
potrošništvo gospodarstvo
Potrošniki v prazničnem času povečali porabo, a počasneje kot lani

25. dec 5:56

Ameriški potrošniki so v prvih sedmih tednih prazničnega nakupovalnega obdobja povečali porabo, predvsem za elektroniko in oblačila. Kljub temu je bila rast počasnejša kot lani, saj jih skrbijo višje cene in gospodarske razmere. Prodaja se je povečala za 4,2 %, kar je manj kot v preteklem letu.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, tema o navadah napitninjanja med prazniki posredno odraža potrošniške navade in ekonomsko stanje, kar je lahko relevantno za slovenske bralce.