Rast spletnega nakupovanja in prevzema v trgovini spreminja maloprodajno izkušnjo
tehnologija gospodarstvo

Rast spletnega nakupovanja in prevzema v trgovini spreminja maloprodajno izkušnjo

The Barcode Group poroča o porastu trenda »kupi na spletu, prevzemi v trgovini« (BOPIS) v maloprodaji, ki združuje spletno in fizično nakupovanje ter izboljšuje uporabniško izkušnjo in učinkovitost.

Izvorni članki

Podobni članki

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom
gospodarstvo
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom

11. nov 6:08

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.

Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA
gospodarstvo posel
Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA

13. nov 20:05

Google je v ZDA predstavil nove funkcije za spletno nakupovanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Med novostmi so pogovorno iskanje, primerjave izdelkov, sledenje cenam in pomoč pri nakupu s pomočjo umetne inteligence. Te funkcije uporabnikom omogočajo lažje iskanje izdelkov, primerjavo različnih možnosti in sprejemanje informiranih odločitev pri nakupovanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
The Barcode Group nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Trendi v maloprodaji, kot je BOPIS, vplivajo na nakupovalne navade slovenskih potrošnikov in lokalne trgovce.