Rast spletnega nakupovanja in prevzema v trgovini spreminja maloprodajno izkušnjo
Objavljeno: 11. 11. 2025 15:06
The Barcode Group poroča o porastu trenda »kupi na spletu, prevzemi v trgovini« (BOPIS) v maloprodaji, ki združuje spletno in fizično nakupovanje ter izboljšuje uporabniško izkušnjo in učinkovitost.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Podjetje Instacart je lansiralo nabor orodij z umetno inteligenco (UI), ki so namenjena trgovcem vseh velikosti, da bi omogočili uporabo UI tudi manjšim trgovcem za spletno nakupovanje, dostavo in prevzem. Walmart pa uvaja orodja z umetno inteligenco za izboljšanje nakupovalne izkušnje v trgovinah in na spletu, vključno z optimizacijo dobavne verige in storitev za stranke.
Ameriški Dream Mall v New Jerseyju se je znašel pod plazom kritik, saj je tožen zaradi domnevne kršitve zakona o nedeljski prepovedi prodaje, ki izvira iz 17. stoletja. Tožba trdi, da mall krši te zakone s tem, ko dovoljuje prodajo oblačil ob nedeljah, medtem ko obiskovalci lahko uživajo v drugih aktivnostih, kot so smučanje v zaprtih prostorih, surfanje in vožnja z vlakom smrti. Paramus, mesto v New Jerseyju, kjer se nahaja mall, trdi, da skoraj vse druge maloprodajne trgovine v okrožju ostanejo zaprte ob nedeljah.
Aldi je v več kot 500 svojih trgovinah v Združenem kraljestvu namestil InPost omarice. S tem želijo strankam olajšati prevzem in vračilo spletnih naročil.
Podjetje AudioEye opozarja, da lahko pomanjkljivosti pri dostopnosti spletnih strani za ljudi s posebnimi potrebami trgovce na drobno stanejo precejšen del potencialnega zaslužka v času praznikov. Pozivajo jih, naj izboljšajo uporabnost svojih spletnih mest.
Velike trgovske verige in tehnološka podjetja so ponudila nova ali posodobljena orodja, ki temeljijo na umetni inteligenci, z namenom olajšati nakupovanje daril v prazničnem času. Te posodobitve so na voljo v mestih, kot so Edmonton, Calgary, Winnipeg in Montreal.
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.
Trendi v maloprodaji, kot je BOPIS, vplivajo na nakupovalne navade slovenskih potrošnikov in lokalne trgovce.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.