Eurocash, Chorten in Netto Polska so se pridružili evropski skupini za nabavo EMD
gospodarstvo posel

Eurocash, Chorten in Netto Polska so se pridružili evropski skupini za nabavo EMD

Poljska podjetja Eurocash, Chorten in Netto Polska so se združila v skupno podjetje z namenom vstopa v European Marketing Distribution (EMD), največjo evropsko mednarodno nabavno skupino v sektorju FMCG. Ta poteza pomeni pomemben korak za ta podjetja, ki si prizadevajo okrepiti svoj položaj na trgu z združevanjem nabavnih moči na evropski ravni.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Eurocash Pozitivno
Chorten Pozitivno
Netto Polska Pozitivno
European Marketing Distribution Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj gre za dogajanje na evropskem trgu v sektorju FMCG, kar lahko vpliva na širše trgovinske prakse in dobavne verige v Evropi, vključno s Slovenijo.