Sydney Sweeney prevladala nad 'woke' marketingom v novi kampanji American Eagle
posel življenjski slog zabava

Sydney Sweeney prevladala nad 'woke' marketingom v novi kampanji American Eagle

Igralka Sydney Sweeney, ki jo je revija People razglasila za najseksipilnejšo žensko, je postala obraz nove marketinške kampanje American Eaglea z naslovom "Sydney Sweeney Has Great Jeans". Kampanja, usmerjena v promocijo njihovih denim izdelkov med generacijo Z, je naletela na izjemno pozitiven odziv, pri čemer so kritiki izpostavili, da je Sweeney s svojo pojavnostjo premagala "woke" oglaševalske strategije, ki so bile prej neuspešne. Sweeneyjeva je znana po svojih vlogah v priljubljenih serijah, kot sta "Euphoria" in "White Lotus".

Izvorni članki

Najseksi žena današnjice ponovno zapalila Internet: ‘Woke oglašavanje je mrtvo, ona ga je sahranila!‘
Najseksi žena današnjice ponovno zapalila Inter...
slobodnadalmacija.hr | 25. 7. 2025 18:25
Sidni Svini ubila "woke" marketing!
telegraf.rs | 25. 7. 2025 13:44

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Sydney Sweeney zelo pozitivno
American Eagle Pozitivno
Euphoria nevtralno
White Lotus nevtralno
People Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se dotika globalnih trendov v marketingu in modi, ki lahko vplivajo tudi na slovenski trg in potrošnike, vendar neposredne povezave s Slovenijo ni.