Kljub poplavi oglasov za Black Friday, zanimanje ne raste
Objavljeno: 25. 11. 2025 11:57
25. nov 10:30
Članki poročajo, da se je fenomen Black Friday razširil na skoraj cel mesec, vendar nova raziskava kaže na stagnacijo njegove priljubljenosti. Trgovci nas zasipajo z oglasi in ponudbami, a učinek popustov se zmanjšuje.
Kljub temu, da se Black Friday s svojimi popusti razteza že skoraj čez cel mesec, novo raziskavo kaže, da njegova priljubljenost ne raste več. Strokovnjaki napovedujejo, da ne bomo doživeli trimesečnega obdobja Black Friday.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Lovci na ugodne ponudbe so si v koledarju že označili Black Friday in Black Week. Ta nakupovalni praznik se je uveljavil tudi v turistični panogi. Ponudniki privabljajo s posebej ugodnimi ponudbami, nekatere so na voljo že zdaj. Potniki lahko že prihranijo pri rezervacijah.
Raziskavi, ki sta jo naročila PayU in MKOR, kažeta, da Romuni načrtujejo povečanje porabe za Črni petek leta 2025. Približno 70% Romunov namerava nekaj kupiti, pri čemer imajo nekateri na voljo celo več kot 2.000 lei. Mladi so se izkazali za najbolj navdušene kupce, saj načrtujejo bolj premišljene nakupe in so pripravljeni porabiti več kot v preteklih letih.
Veliki trgovci v Združenih državah Amerike so začeli s promocijami za Črni petek že teden dni pred uradnim začetkom. Vprašanje pa je, ali so ti popusti resnično najboljši ali pa se bo bolj splačalo počakati na sam dan dogodka.
Čeprav se ponudbe za Črni petek pojavljajo že ves mesec, analitiki Tweakers ugotavljajo, da se za nakup pametnega telefona najbolj splača počakati nekaj mesecev, saj so takrat cene še bolj znižane.
Kupci imajo le še nekaj ur časa, da izkoristijo velike popuste v tednu Black Friday na Amazonu. Prireditev, ki se je razvila iz enodnevnega nakupovalnega dogodka po ameriškem zahvalnem dnevu, zdaj traja ves teden in obsega tako spletno kot fizično prodajo. Poleg tega so izpostavljeni najbolj priljubljeni izdelki in nasveti za božična darila.
Črni petek privablja kupce z mamljivimi popusti. Strokovnjaki opozarjajo potrošnike, na kaj morajo biti pozorni pri nakupovanju. Mnenja o smiselnosti takšnih akcijskih dni so deljena, nekateri pa menijo, da je Črni petek že presegel svoj vrhunec.
Black Friday vpliva na potrošniške navade in ekonomijo v Sloveniji, zato je relevanten za prebivalce.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.