Nizozemski proizvajalec žit Holie dobil tožbo proti Lotus Bakeries glede oglaševanja sladkorne vrednosti
posel pravosodje

Nizozemski proizvajalec žit Holie dobil tožbo proti Lotus Bakeries glede oglaševanja sladkorne vrednosti

Nizozemski proizvajalec žit Holie je dobil tožbo, ki jo je sprožil belgijski proizvajalec piškotov Lotus Bakeries. Sodišče v Amsterdamu je odločilo, da Holiejeva 'sladkorna vrednost' (Sugar-Score) ni zavajajoča in jo lahko še naprej uporablja v oglasih. Lotus Bakeries je trdil, da je Holiejeva oglaševalska praksa zavajajoča, vendar je sodišče to zavrnilo.

Podobni članki

UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji
posel
UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji

14. nov 17:05

Združenje za ekonomsko propagando Srbije (UEPS) je praznovalo 65. obletnico delovanja. Zgodovina UEPS-a odraža razvoj oglaševanja v Srbiji, od prvih tiskanih oglasov v šestdesetih letih do današnjih viralnih kampanj. UEPS je bil ključni steber in gonilna sila v srbskem oglaševanju.

Coca-Cola HBC Srbija lansirala digitalno Coke Akademijo za gostince
izobraževanje posel
Coca-Cola HBC Srbija lansirala digitalno Coke Akademijo za gostince

13. nov 15:05

Coca-Cola HBC Srbija je po štirih letih uspešnega izvajanja projekta Coke Akademija lansirala digitalno različico izobraževanja za gostince. Dvodnevna delavnica je namenjena maloprodajnikom in gostincem, z online vsebino pa želijo doseči lastnike hotelov, restavracij, kavarn in drugih gostinskih obratov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Holie Pozitivno
Lotus Bakeries Negativno
Sugar-Score Pozitivno
Amsterdam nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se zadeva ne dogaja v Sloveniji, lahko podobni primeri vplivajo na standarde oglaševanja živil v Evropski uniji, kar posredno vpliva na slovenske potrošnike.