Pogostejša uporaba zavornih luči pri modernih avtomobilih lahko povzroča več zastojev
Objavljeno: 1. 12. 2025 19:56
Moderne avtomobile pogosteje uporabljajo zavorne luči zaradi rekuperacije energije, kar samodejno prižge zavorne luči. To je sprožilo vprašanje, ali ta pogostejša aktivacija prispeva k nastanku več zastojev. Strokovnjak za avtomobile Niek Schenk je odgovoril na to vprašanje.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Tema je relevantna za prebivalce Slovenije, saj se nanaša na problematiko prometa in tehnološke inovacije v avtomobilski industriji, ki vplivajo na voznike in ostale udeležence v prometu.
Članek obravnava vprašanje Hansa Bloemendala o tem, kakšna je dovoljena hitrost za motoriste, ki vozijo med kolonami stoječih vozil. Avto strokovnjak Niek Schenk je odgovoril na to vprašanje.
Bralec Harry de Vries se sprašuje, kdo so vozniki neopaznih avtomobilov, ki vozijo z visoko hitrostjo in imajo očitno več pravic kot drugi udeleženci v prometu. Strokovnjak za avtomobile Niek Schenk je ponudil odgovor.
Nove objave poročajo, da kupec novega avtomobila pogosto opazi, da klasičnih sprednjih meglenk ni več. Članki sprašujejo, zakaj je do tega prišlo in ali je to sploh dovoljeno.
Številni vozniki so v preteklosti verjeli, da lahko z agresivnejšo vožnjo izboljšajo zmogljivost svojega avtomobila. Ta praksa, znana kot 'italijansko nastavljanje', je bila med avtomobilskimi navdušenci dolgo časa priljubljena.
Bralka Eric Jochems se je vprašala, zakaj sistem Lane Assist v njenem avtomobilu ne deluje v megli. Strokovnjak Niek Schenk pojasnjuje, da je to posledica omejitev sistema, ki ne more zaznati črt na cesti v slabih vremenskih pogojih.
Bralca Jacquesa van Houwelinga zanima, zakaj tovornjaki včasih vozijo z desnimi kolesi po odstavnem pasu, ki je namenjen le za nujne primere. Strokovnjak za avtomobile Niek Schenk je pojasnil razloge za to prakso.
Tema je relevantna za prebivalce Slovenije, saj se nanaša na problematiko prometa in tehnološke inovacije v avtomobilski industriji, ki vplivajo na voznike in ostale udeležence v prometu.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.