Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
promet tehnologija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Pogostejša uporaba zavornih luči pri modernih avtomobilih lahko povzroča več zastojev

Moderne avtomobile pogosteje uporabljajo zavorne luči zaradi rekuperacije energije, kar samodejno prižge zavorne luči. To je sprožilo vprašanje, ali ta pogostejša aktivacija prispeva k nastanku več zastojev. Strokovnjak za avtomobile Niek Schenk je odgovoril na to vprašanje.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Niek Schenk nevtralno

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
lokalno poročanje:
preiskovalno novinarstvo:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Tema je relevantna za prebivalce Slovenije, saj se nanaša na problematiko prometa in tehnološke inovacije v avtomobilski industriji, ki vplivajo na voznike in ostale udeležence v prometu.

Podobni članki

Lane Assist ne deluje v megli zaradi omejitev sistema
avtomobilizem tehnologija
Lane Assist ne deluje v megli zaradi omejitev sistema

17. dec 19:56

Bralka Eric Jochems se je vprašala, zakaj sistem Lane Assist v njenem avtomobilu ne deluje v megli. Strokovnjak Niek Schenk pojasnjuje, da je to posledica omejitev sistema, ki ne more zaznati črt na cesti v slabih vremenskih pogojih.

Zakaj tovornjaki pogosto vozijo delno po odstavnem pasu?
obramba promet
Zakaj tovornjaki pogosto vozijo delno po odstavnem pasu?

8. dec 19:56

Bralca Jacquesa van Houwelinga zanima, zakaj tovornjaki včasih vozijo z desnimi kolesi po odstavnem pasu, ki je namenjen le za nujne primere. Strokovnjak za avtomobile Niek Schenk je pojasnil razloge za to prakso.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Niek Schenk nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Tema je relevantna za prebivalce Slovenije, saj se nanaša na problematiko prometa in tehnološke inovacije v avtomobilski industriji, ki vplivajo na voznike in ostale udeležence v prometu.