Luksuzno letovišče za visoko ceno zanemarja ljubitelje čaja
življenjski slog

Luksuzno letovišče za visoko ceno zanemarja ljubitelje čaja

Članek izpostavlja, kako hoteli, restavracije in kavarne pogosto posvečajo veliko pozornosti pripravi kave, medtem ko so ljubitelji čaja zapostavljeni in jim ponujajo poceni vrečke čaja, kljub visokim cenam nastanitev.

Izvorni članki

I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resort gave me cheap tea bags
I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resor...
brisbanetimes.com.au | 16. 11. 2025 18:00
I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resort gave me cheap tea bags
I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resor...
theage.com.au | 16. 11. 2025 18:00
I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resort gave me cheap tea bags
I didn’t want coffee, so my $1000-a-night resor...
theherald.com.au | 16. 11. 2025 18:00

Podobni članki

Target in Starbucks sodelujeta pri novi pijači zaradi težav v poslovanju
posel gospodarstvo
Target in Starbucks sodelujeta pri novi pijači zaradi težav v poslovanju

17. nov 13:06

Ameriški trgovski verigi Target in Starbucks, ki se soočata s poslovnimi izzivi, sta se odločili za sodelovanje. V kavarnah Starbucks, ki se nahajajo v trgovinah Target, bo od ponedeljka na voljo nova pijača, zamrznjena pepermintova vroča čokolada, ekskluzivno za kupce teh lokacij.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek se dotika splošnih izkušenj v gostinstvu, ki so lahko relevantne tudi za slovenske turiste.