Meta zmagala v protimonopolni tožbi glede monopola na družbenih omrežjih
Zvezni sodnik je odločil, da Meta ni nezakonit monopol na področju družbenih medijev in je zavrnil argumente Komisije.
Zvezni sodnik je odločil, da Meta ni nezakonit monopol na področju družbenih medijev in je zavrnil argumente Komisije.
Uporabniki lahko sedaj gledajo YouTube brez prekinitev oglasov in pri tem prihranijo več kot 100 funtov. Ta ponudba omogoča neprekinjeno uživanje v vsebinah.
Nekdanji radijski voditelj Derrick Gee je s svojim YouTube kanalom, kjer gosti zvezde, kot je Lorde, in se z njimi pogovarja o glasbi, dosegel milijonsko občinstvo in si ustvaril prepoznavno ime.
Igralko Dasho Nekrasovo, znano po vlogah v seriji "Succession" in filmu "Materialists", je odpustila agencija Gersh. Razlog za odpustitev je bil intervju, ki ga je Nekrasova opravila z desničarskim političnim komentatorjem Nickom Fuentesom v podcastu "Red Scare". Poleg tega je bila Nekrasova odstranjena iz prihajajočega filma "Iconoclast".
Britanski davčni organ HMRC opozarja ustvarjalce vsebin na platformah, kot so Instagram, YouTube in TikTok, da morajo prijaviti svoje prihodke. Povprečni Britanec, ki zasluži denar prek teh platform, letno zasluži 1.223 funtov, kar presega HMRC-jev prag 1.000 funtov za trgovanje. Če ustvarjalci ne prijavijo svojih prihodkov, jim grozijo denarne kazni.
Nizozemska YouTuberka in voditeljica Monica Geuze (30) je odstranila vse svoje vlogove s svojega kanala na YouTubu. Priljubljeni videoposnetki, nekateri stari več kot deset let, niso več dosegljivi. Njeno vodstvo je za RTL Boulevard pojasnilo razloge za to potezo.
Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor o prenosu programov, s čimer se je končala dvotedenska prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Spor se je končal po tem, ko sta podjetji dosegli dogovor o ceni in pogojih, s čimer bo 10 milijonov naročnikov YouTube TV znova imelo dostop do Disneyjevih programov. Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je poudaril, da je podjetje delalo neutrudno, da bi doseglo dogovor, ki odraža vrednost, ki jo zagotavljajo.
Na platformi Youtube se že mesece pojavljajo tisoči propagandnih videoposnetkov, ustvarjenih z umetno inteligenco, ki širijo laži o nemški vladi in podpirajo stranko AfD ter Rusijo. Ti videoposnetki dosegajo milijone gledalcev. Preiskava RND je razkrila, da sledi vodijo v Avstrijo, Vietnam in do nemškega youtuberja, ki igra Fortnite.
Po zmagi Paname nad Gvatemalo na stadionu El Trébol so se oglasili Alberto 'Negrito' Quintero, Thomas Christiansen, Mosquera, Andrade, Londoño, José Fajardo in Cecilio Waterman. Poudarili so pomen zmage in pozvali k ohranitvi vere. Selektor Thomas Christiansen je pozval k mirnosti pred odločilno tekmo s Salvadorjem. Tekmo med Panamo in Salvadorjem bo mogoče spremljati 18. novembra ob 20:00 na TVMAX, TVN, TVN Pass, TVN Radio 96.5 fm in na YouTube kanalu TVMAX PANAMÁ (samo v Panami).
Izpad programov ESPN in ABC na YouTube TV je bil posledica spora med Disneyjem in YouTube TV. CEO Disneyja, Bob Iger, se je odzval na izpade in potekajoča pogajanja. Uporabniki YouTube TV lahko zahtevajo dobropis v višini 20 dolarjev. Ponujene so alternative pretakanja s poskusnimi obdobji za nadaljnje gledanje programov ESPN in ABC.
Ataolah Mohadžerani je izjavil, da iranska vlada ne podpira idejo o razdeljenem internetu in želi omogočiti dostop do znanstvenih in izobraževalnih vsebin za univerze z odpravo filtra za YouTube.
Adam Friedland, komik, je s svojo YouTube oddajo nepričakovano postal pomembna osebnost v političnem diskurzu. Njegov talk show je presenetil mnoge, saj je postal osrednja točka razprav o različnih političnih temah.
Protiimigrantska pesem z naslovom 'Wij zeggen nee, nee, nee, tegen een azc' je bila odstranjena s platform Spotify in YouTube. Odstranitev je sledila izjavi 'glasbenika' JW Broken Veterana, ki je napovedal prenehanje ustvarjanja tovrstne protestne glasbe. Pesem je bila usmerjena proti azilnim centrom.
Reality show Shopee Jagoan UMKM Naik Kelas, ki se predvaja na YouTube kanalu Shopee Indonezija, je s šestimi epizodami požel velik uspeh. Program je dosegel več kot 85 milijonov ogledov, kar je spodbudilo novo upanje in inovativnost med lokalnimi podjetniki v Indoneziji.