Visokošolsko izobraževanje daje prednost socialno-čustvenemu učenju, medtem ko se preučuje podpora zasebnim šolam v državah v razvoju
družba izobraževanje tehnologija

Visokošolsko izobraževanje daje prednost socialno-čustvenemu učenju, medtem ko se preučuje podpora zasebnim šolam v državah v razvoju

Visokošolsko izobraževanje se vse bolj osredotoča na socialno-čustveno učenje, sledi zgledu osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja. Hkrati pa raziskave v Pakistanu, ki so jih izvedli Tahir Andrabi, Jishnu Das, Asim Ijaz Khwaja in Selcuk Ozyurt, kažejo, da tako posojila kot izobraževalni izdelki in storitve (EPS) pomembno prispevajo k preživetju nizkocenovnih zasebnih šol. Te šole so ključne za dostop do izobraževanja v državah z nizkimi dohodki, vendar pa so pogosta zapiranja šol povzročila motnje v izobraževanju otrok.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Tahir Andrabi nevtralno
Jishnu Das nevtralno
Asim Ijaz Khwaja nevtralno
Selcuk Ozyurt nevtralno
Pakistan nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek dotika globalnih trendov v izobraževanju in specifičnih raziskav v Pakistanu, sta socialno-čustveno učenje in stabilnost izobraževalnih institucij splošno pomembni temi, ki imata določeno, posredno relevantnost tudi za slovenski izobraževalni sistem.