Objavljeno: 21. 7. 2025 7:10
Visokošolsko izobraževanje se vse bolj osredotoča na socialno-čustveno učenje, sledi zgledu osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja. Hkrati pa raziskave v Pakistanu, ki so jih izvedli Tahir Andrabi, Jishnu Das, Asim Ijaz Khwaja in Selcuk Ozyurt, kažejo, da tako posojila kot izobraževalni izdelki in storitve (EPS) pomembno prispevajo k preživetju nizkocenovnih zasebnih šol. Te šole so ključne za dostop do izobraževanja v državah z nizkimi dohodki, vendar pa so pogosta zapiranja šol povzročila motnje v izobraževanju otrok.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Tahir Andrabi | nevtralno |
| Jishnu Das | nevtralno |
| Asim Ijaz Khwaja | nevtralno |
| Selcuk Ozyurt | nevtralno |
| Pakistan | nevtralno |
Čeprav se članek dotika globalnih trendov v izobraževanju in specifičnih raziskav v Pakistanu, sta socialno-čustveno učenje in stabilnost izobraževalnih institucij splošno pomembni temi, ki imata določeno, posredno relevantnost tudi za slovenski izobraževalni sistem.