Naturepedic poudarja trajnostno nakupovanje za črni petek
gospodarstvo okolje potrošništvo

Naturepedic poudarja trajnostno nakupovanje za črni petek

Podjetje Naturepedic opozarja na pomembnost trajnostnega nakupovanja med črnim petkom. Poudarjajo nakupovanje kakovostnih in etičnih blagovnih znamk ter spodbujajo okolju prijazne prakse.

Izvorni članki

Podobni članki

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom
gospodarstvo
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom

11. nov 6:08

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.

Črni petek zaradi taktik FOMO razprodan že sredi novembra
gospodarstvo posel
Črni petek zaradi taktik FOMO razprodan že sredi novembra

14. nov 8:05

Prodaja za črni petek se je začela že pred novembrom. Prodajalci so uporabili pametne prodajne taktike in ciljno usmerjene kampanje, ki so izzvale strah pred zamudo (FOMO) pri kupcih. Zaloge so se izpraznile pred predvidenim rokom.

Lenovo.com s popusti za kibernetski ponedeljek in črni petek
gospodarstvo tehnologija
Lenovo.com s popusti za kibernetski ponedeljek in črni petek

17. nov 19:05

Lenovo je napovedal začetek prodajnih akcij za kibernetski ponedeljek in črni petek. Kupci lahko pričakujejo velike popuste na različne izdelke, vključno z prenosniki ThinkBook, igralnimi računalniki Legion in mobilnimi delovnimi postajami. Promocije so se začele 30. novembra ob 6. uri zjutraj po vzhodnoameriškem času in trajajo do 1. decembra.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Naturepedic nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Trajnostno nakupovanje je vse bolj pomembno tudi v Sloveniji, zato je tema relevantna za slovenske potrošnike.