Črni petek zaradi taktik FOMO razprodan že sredi novembra
gospodarstvo posel

Črni petek zaradi taktik FOMO razprodan že sredi novembra

Prodaja za črni petek se je začela že pred novembrom. Prodajalci so uporabili pametne prodajne taktike in ciljno usmerjene kampanje, ki so izzvale strah pred zamudo (FOMO) pri kupcih. Zaloge so se izpraznile pred predvidenim rokom.

Izvorni članki

Sold out by mid-November: The Black Friday shopping rules are shifting – again
Sold out by mid-November: The Black Friday shop...
brisbanetimes.com.au | 14. 11. 2025 0:53
Sold out by mid-November: The Black Friday shopping rules are shifting – again
Sold out by mid-November: The Black Friday shop...
theage.com.au | 14. 11. 2025 0:53

Podobni članki

Lenovo.com s popusti za kibernetski ponedeljek in črni petek
gospodarstvo tehnologija
Lenovo.com s popusti za kibernetski ponedeljek in črni petek

17. nov 19:05

Lenovo je napovedal začetek prodajnih akcij za kibernetski ponedeljek in črni petek. Kupci lahko pričakujejo velike popuste na različne izdelke, vključno z prenosniki ThinkBook, igralnimi računalniki Legion in mobilnimi delovnimi postajami. Promocije so se začele 30. novembra ob 6. uri zjutraj po vzhodnoameriškem času in trajajo do 1. decembra.

Turistični ponudniki že vabijo s popusti za Black Friday in Black Week 2025
gospodarstvo življenjski slog
Turistični ponudniki že vabijo s popusti za Black Friday in Black Week 2025

18. nov 13:56

Lovci na ugodne ponudbe so si v koledarju že označili Black Friday in Black Week. Ta nakupovalni praznik se je uveljavil tudi v turistični panogi. Ponudniki privabljajo s posebej ugodnimi ponudbami, nekatere so na voljo že zdaj. Potniki lahko že prihranijo pri rezervacijah.

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom
gospodarstvo
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom

11. nov 6:08

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Črni petek je pomemben dogodek za slovenske potrošnike in podjetja, zato je zgodba o tem, kako se pravila nakupovanja spreminjajo, relevantna.