Norveška gradi najdaljši in najgloblji podvodni tunel na svetu proti Trondheimu
10. dec 11:56
Norveška gradi najdaljši in najgloblji podvodni tunel na svetu, ki bo močno skrajšal potovanje na počitnice v Trondheim.
Objavljeno: 15. 12. 2025 6:56
Na Norveškem gradijo Rogfast, najdaljši in najgloblji podvodni avtocestni tunel na svetu, ki bo delno potekal 400 metrov pod morsko gladino. Zaradi dolžine tunela bodo v njem celo zgradili dvojno krožišče za omogočanje izvoza. Tunel naj bi skrajšal čas potovanja za deset ur.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Več o ocenjevanju virov.
Članek opisuje infrastrukturni projekt na Norveškem, kar ima omejeno neposredno relevantnost za življenje v Sloveniji, razen kot primer dobre prakse v inženirstvu in gradnji.
10. dec 11:56
Norveška gradi najdaljši in najgloblji podvodni tunel na svetu, ki bo močno skrajšal potovanje na počitnice v Trondheim.
5. dec 17:56
Voznik avtomobila iz Chambéryja je doživel grozljivo izkušnjo, ko ga je v tunelu zadel tovornjak in ga potiskal naprej, ne da bi se voznik tovornjaka tega zavedal, poroča Le Dauphiné Libéré. Avtomobilist se je bal za svoje življenje.
3. sep 14:13
Na avstrijski Južni avtocesti A2 se začenja obnova tunelske verige Pack. Dela se bodo začela v ponedeljek, 8. septembra 2025, z vzpostavitvijo prometne ureditve za obnovo Herzogbergtunnela. Celotna obnova, ki bo zajemala tri tunele na 11-kilometrskem odseku med Herzogbergtunnelom in priključkom Packsattel, bo stala približno 260 milijonov evrov in naj bi bila končana do konca leta 2029.
15. okt 13:05
Družba ASFINAG bo v generalno prenovo stare cevi Karavanškega predora, ki povezuje Koroško s Slovenijo, vložila približno 125 milijonov evrov. Dela se bodo začela takoj po odprtju nove, druge cevi predora, ki je predvideno za marec. Projekt obsega celovito prenovo obstoječe cevi, s čimer se bo zagotovila dolgoročna varnost in pretočnost prometa skozi Karavanški predor. Dela naj bi se začela leta 2026.
7. nov 6:05
Predorovalni stroji Joan, Meg, Millie in Alice so bili uporabljeni pri izkopu melbournskega Metro Tunnela v Avstraliji. Članek prikazuje delovanje teh strojev pri gradnji pomembne infrastrukturne pridobitve.
22. dec 13:57
Na Slovaškem so odprli nov, ključen odsek avtoceste D1 pri Žilini, ki vključuje najdaljši avtocestni predor v državi. Nova avtocesta na severu Slovaške, ki je bila dokončana z zamudo, bo olajšala tranzitni promet in voznikom iz Češke skrajšala pot v Visoke in Nizke Tatre. Otvoritve se je udeležil tudi slovaški premier Robert Fico in minister za promet Jozef Ráž.