Začenja se prenova stare cevi Karavanškega predora, vredna 125 milijonov evrov
Objavljeno: 15. 10. 2025 13:05
Družba ASFINAG bo v generalno prenovo stare cevi Karavanškega predora, ki povezuje Koroško s Slovenijo, vložila približno 125 milijonov evrov. Dela se bodo začela takoj po odprtju nove, druge cevi predora, ki je predvideno za marec. Projekt obsega celovito prenovo obstoječe cevi, s čimer se bo zagotovila dolgoročna varnost in pretočnost prometa skozi Karavanški predor. Dela naj bi se začela leta 2026.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Karavanški predor je ključna prometna povezava med Slovenijo in Avstrijo, zato je njegova prenova zelo pomembna za slovenske državljane in gospodarstvo.
Na avstrijski Južni avtocesti A2 se začenja obnova tunelske verige Pack. Dela se bodo začela v ponedeljek, 8. septembra 2025, z vzpostavitvijo prometne ureditve za obnovo Herzogbergtunnela. Celotna obnova, ki bo zajemala tri tunele na 11-kilometrskem odseku med Herzogbergtunnelom in priključkom Packsattel, bo stala približno 260 milijonov evrov in naj bi bila končana do konca leta 2029.
Na Norveškem gradijo Rogfast, najdaljši in najgloblji podvodni avtocestni tunel na svetu, ki bo delno potekal 400 metrov pod morsko gladino. Zaradi dolžine tunela bodo v njem celo zgradili dvojno krožišče za omogočanje izvoza. Tunel naj bi skrajšal čas potovanja za deset ur.
V Avstriji so zaključili pomemben železniški projekt, ki predstavlja del prometne žile od Baltika do Jadrana. Dela za nadaljnjo širitev te osi v Avstriji že potekajo, kar bo omogočilo hitrejše povezave med severom in jugom Evrope.
Vzhodna cev Elbtunnela v Hamburgu je bila zaprta zaradi odpadanja ometa, kar je povzročilo dolge zastoje v smeri proti severu. Do zapore je prišlo tik pred podaljšanim koncem tedna, kar je še povečalo prometne težave. Čas trajanja zapore zaenkrat še ni znan.
V dunajski Leopoldstadtu se je v torek začela gradnja novega osrednjega avtobusnega terminala. Ta bo nadomestil obstoječe postaje, vključno s terminalom v Erdbergu. Predvidoma naj bi bil terminal odprt leta 2029. Projekt je bil sprva načrtovan za dokončanje precej prej, vendar je prišlo do zamude zaradi nesoglasij z investitorjem.
Po enem letu rekonstrukcije je bila ponovno odprta stara cev predora Učka, s čimer sta sedaj obe cevi v uporabi. Obnova je stala 25 milijonov evrov, s čimer je bila stara cev usklajena z evropskimi direktivami in sodobnimi standardi. Hrvaški premier Plenković je ob odprtju napovedal nove investicije v cestno infrastrukturo, pri čemer naj bi se čas potovanja med Reko in Puljem skrajšal na eno uro.
Karavanški predor je ključna prometna povezava med Slovenijo in Avstrijo, zato je njegova prenova zelo pomembna za slovenske državljane in gospodarstvo.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.