Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
politika gospodarstvo tehnologija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Južna Koreja bo zahtevala označevanje oglasov, ustvarjenih z umetno inteligenco

Južna Koreja bo od prihodnjega leta zahtevala, da oglaševalci označijo oglase, ustvarjene s tehnologijami umetne inteligence. Cilj je omejiti porast zavajajočih promocij, ki vključujejo izmišljene strokovnjake ali digitalno spremenjene znane osebnosti, ki promovirajo živila ali farmacevtske izdelke na družbenih medijih. Oblasti bodo okrepile nadzor in odstranjevanje problematičnih oglasov, ustvarjenih z umetno inteligenco, ter uvedle kazenske globe, pri čemer opozarjajo na naraščajoča tveganja za potrošnike, zlasti starejše, ki težko ločijo, ali je vsebina ustvarjena z umetno inteligenco.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Južna Koreja nevtralno
Kim Min-seok nevtralno
Lee Dong-hoon nevtralno

Izvorni članki

South Korea to require advertisers to label AI-...
financialpost.com | 10. 12. 2025 6:56
South Korea to require advertisers to label AI-...
halifax.citynews.ca | 10. 12. 2025 6:54

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:
protržni:
fiskalno konzervativen:
pragmatičen:
neuradno pro-Kitajska perspektiva:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
lokalno poročanje:
vreme:
mnenja in komentarji:
analize:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ureditev uporabe umetne inteligence v oglaševanju je pomembna tema, ki lahko vpliva tudi na slovenske potrošnike in oglaševalce v prihodnosti.

Podobni članki

Kitajska uporaba umetne inteligence v propagandni vojni vzbuja zaskrbljenost
mednarodni odnosi tehnologija
Kitajska uporaba umetne inteligence v propagandni vojni vzbuja zaskrbljenost
1 posodobitev 9. sep 4:30

Nova preiskava agencije AP je razkrila podrobnejše ugotovitve o tem, kako so ameriška tehnološka podjetja omogočila vzpostavitev kitajske digitalne policijske države. Ameriška podjetja so v veliki meri zasnovala in zgradila kitajski nadzorni sistem, kar je privedlo do nadzora in pridržanja stotisočev ljudi na Kitajskem.

Kitajska uvaja zakon o označevanju vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco
družba tehnologija
Kitajska uvaja zakon o označevanju vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco

3. sep 14:16

Na Kitajskem je začel veljati nov zakon, ki zahteva izrecno in implicitno označevanje besedil, slik, zvokov, videoposnetkov in druge vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco. Glavne platforme družbenih medijev, kot so WeChat, Douyin, Weibo in RedNote, so že začele uvajati oznake za vsebino, ki jo ustvari umetna inteligenca, da bi se uskladile z novo zakonodajo. Namen zakona je obravnavati tveganja, povezana z umetno inteligenco, kot so dezinformacije in kršitve avtorskih pravic.

Anthropic izboljšuje Claude za poslovne procese, medtem ko AOI rešuje problem podatkovnih otokov v proizvodnji
posel družba
Anthropic izboljšuje Claude za poslovne procese, medtem ko AOI rešuje problem podatkovnih otokov v proizvodnji

18. okt 7:23

Anthropic je predstavil novo funkcijo 'Skills' za svojega pomočnika Claude AI, s čimer želi izboljšati hitrost, stroškovno učinkovitost in doslednost pri poslovnih procesih. Podjetje si prizadeva, da bi bila umetna inteligenca bolj praktična za podjetja in s tem konkurirala podjetju OpenAI. Istočasno pa se na področju avtomatiziranega optičnega pregleda (AOI) pojavlja rešitev za problem podatkovnih otokov. Novi sistemi omogočajo sodelovanje med različnimi deležniki, kar izboljšuje nadzor kakovosti v proizvodnih panogah, kot sta avtomobilska in potrošniška elektronika.

Pakistan sprejel strategijo za umetno inteligenco, Kitajska pa izvaja obsežne vdore v omrežja
politika obramba
Pakistan sprejel strategijo za umetno inteligenco, Kitajska pa izvaja obsežne vdore v omrežja

5. sep 9:14

Pakistan je sprejel nacionalno politiko za umetno inteligenco do leta 2025, ki predstavlja šeststopenjski načrt za razvoj ekosistema umetne inteligence. Medtem pa so raziskave razkrile praktične napade na pomočnike, ki jih poganja umetna inteligenca, kitajski hekerji pa so izvedli obsežne vdore, katerih tarče so bili visoki ameriški uradniki, kot sta predsednik Trump in podpredsednik Vance, ter številni drugi. Ti vdori kažejo na stalne težave pri kibernetski varnosti kljub prizadevanjem za omejitev kitajskih tehnoloških podjetij.

Indijska komisija za konkurenco opozarja na tveganja monopolov zaradi umetne inteligence in poziva k samoreviziji sistemov
gospodarstvo posel
Indijska komisija za konkurenco opozarja na tveganja monopolov zaradi umetne inteligence in poziva k samoreviziji sistemov

6. okt 17:05

Indijska komisija za konkurenco (CCI) opozarja, da lahko razmah umetne inteligence (UI) utrdi digitalne monopole, pri čemer poudarja potrebo po pravičnem dostopu do podatkov in preglednosti algoritmov. CCI je pozvala podjetja k samoreviziji sistemov UI, da bi preprečili nepoštene poslovne prakse. Dubajsko podjetje Atelic je predstavilo orodje Atelic Studio, namenjeno poenostavitvi uvajanja varnih rešitev UI za podjetja, s poudarkom na varnosti, integraciji in merljivih poslovnih rezultatih. Študija CCI o trgu UI spodbuja podjetja k samoreviziji algoritmov, da bi preprečila protikonkurenčno vedenje in hkrati spodbujala inovacije in poštene tržne prakse.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Južna Koreja nevtralno
Kim Min-seok nevtralno
Lee Dong-hoon nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ureditev uporabe umetne inteligence v oglaševanju je pomembna tema, ki lahko vpliva tudi na slovenske potrošnike in oglaševalce v prihodnosti.