Amazon Ads in iHeartMedia razširjata partnerstvo s programatičnim oglaševanjem
tehnologija posel

Amazon Ads in iHeartMedia razširjata partnerstvo s programatičnim oglaševanjem

Amazon Ads in iHeartMedia sta razširila svoje partnerstvo z novo ponudbo programatičnega zvoka. Oglaševalci, ki uporabljajo Amazon DSP (platforma za povpraševanje), imajo zdaj dostop do obsežnega portfelja pretočnega zvoka iHeartMedia. Ta razširitev omogoča, da se Amazonovi podatki o nakupovanju, pretočnih vsebinah in brskanju združijo z milijoni poslušalcev iHeartMedia. Leta 2026 bo Amazon DSP dodal še iHeartPodcasts.

Izvorni članki

Amazon Inks iHeartMedia Deal for Programmatic A...
variety.com | 6. 11. 2025 11:00
Amazon Ads and iHeartMedia Expand Partnership with New Programmatic Audio Offering Through Amazon DSP
Amazon Ads and iHeartMedia Expand Partnership w...
businesswire.com | 6. 11. 2025 11:00

Podobni članki

Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA
gospodarstvo posel
Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA

13. nov 20:05

Google je v ZDA predstavil nove funkcije za spletno nakupovanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Med novostmi so pogovorno iskanje, primerjave izdelkov, sledenje cenam in pomoč pri nakupu s pomočjo umetne inteligence. Te funkcije uporabnikom omogočajo lažje iskanje izdelkov, primerjavo različnih možnosti in sprejemanje informiranih odločitev pri nakupovanju.

Ford in Amazon sodelujeta pri prodaji rabljenih vozil s certifikatom
gospodarstvo tehnologija
Ford in Amazon sodelujeta pri prodaji rabljenih vozil s certifikatom

18. nov 19:56

Ford je sklenil partnerstvo z Amazonom, da bi strankam omogočil nakup rabljenih vozil s certifikatom prek spleta. Kupci lahko zdaj brskajo po ponudbi vozil Ford s certifikatom na Amazonovi platformi in jih kupijo na enak način kot druge izdelke. Program je sprva na voljo v Dallasu, Los Angelesu in Seattlu, kasneje pa naj bi se razširil še v druga mesta. Stranke lahko uredijo financiranje, izpolnijo dokumentacijo in se dogovorijo za prevzem vozila pri sodelujočih Fordovih trgovcih.

Amazon išče 12 milijard dolarjev s prodajo obveznic v ZDA
gospodarstvo posel
Amazon išče 12 milijard dolarjev s prodajo obveznic v ZDA

17. nov 19:05

Amazon se po treh letih vrača na ameriški trg dolžniških vrednostnih papirjev, kjer želi z izdajo obveznic zbrati približno 12 milijard dolarjev. Sredstva bodo namenjena financiranju naložb v umetno inteligenco, prevzemom in širitvi podatkovnih centrov. Med drugim namerava Amazon s tem denarjem podpreti tudi 38 milijard dolarjev vredno pogodbo z OpenAI.

Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime
gospodarstvo pravosodje
Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime
1 posodobitev 18. nov 18:02

Amazon začenja izplačevati odškodnine v okviru 2,5 milijarde dolarjev vredne poravnave, potem ko ga je Zvezna trgovinska komisija (FTC) obtožila zavajajočih praks pri registraciji uporabnikov za plačljive naročnine Prime in oteževanja postopka preklica naročnin. Uporabniki naj preverijo svojo e-pošto za informacije o izplačilih.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC
zabava posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC

15. nov 9:05

Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.

Amazon in Microsoft podpirata omejitve izvoza Nvidijinih čipov na Kitajsko
gospodarstvo tehnologija
Amazon in Microsoft podpirata omejitve izvoza Nvidijinih čipov na Kitajsko

14. nov 11:05

Amazon in Microsoft podpirata novo ameriško zakonodajo, imenovano GAIN AI Act, ki bi zaostrila omejitve izvoza naprednih Nvidijinih čipov za umetno inteligenco na Kitajsko in v druge države, ki so pod ameriškim embargom za orožje. Microsoft je javno podprl zakon, Amazonova oblačna divizija pa je o tem zasebno obvestila senatorje. Zakon naj bi omejil izvoz, dokler domače povpraševanje ne bo v celoti zadovoljeno, kar odraža naraščajočo konkurenco za čipe za umetno inteligenco v ZDA.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Ads Pozitivno
IHeartMedia Pozitivno
Amazon DSP Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje ima posreden vpliv na digitalno oglaševanje, vendar je precej oddaljeno od lokalne realnosti.