Objavljeno: 20. 7. 2025 11:05
Nedavna analiza avstrijskega prometnega kluba (VCÖ) je razkrila, da Dunaj izstopa med evropskimi mesti po pogostosti šolskih ulic. Kljub temu ima avstrijska prestolnica še vedno pomembne pomanjkljivosti pri uvedbi omejitev hitrosti na 30 km/h in pri razvoju kolesarske infrastrukture, kar je pokazala nova analiza organizacije VCÖ, ki je preučevala prijaznost prometnega sistema do otrok v evropski primerjavi.
Avstrijska pošta je napovedala, da bo do konca leta dostava v avstrijski prestolnici v celoti CO2-nevtralna, z investicijo v višini približno 32 milijonov evrov v infrastrukturo in električna vozila. Obstoječi floti 700 električnih vozil se bo pridružilo še 400 novih. S tem bo Dunaj postal prvo evropsko mesto s CO2-prostorno poštno dostavo, pri čemer se je že uveljavil kot vodilni v Evropi na področju okolju prijazne dostave.
Avstrijska pošta je napovedala, da bo do konca leta vsa dostava v avstrijski prestolnici potekala izključno peš, s kolesom ali z električnimi vozili, s čimer bo Dunaj postal prvo evropsko mesto s CO2-prostorno poštno dostavo. Dunaj, ki že zdaj uporablja 700 električnih vozil, se s tem uveljavlja kot vodilni med evropskimi metropolami na področju okolju prijazne dostave.
Avstrijska pošta je v celoti prešla na dostavo z električnimi vozili, kolesi ali peš, s čimer bo do konca leta celotna dostava na Dunaju CO2-prostorna. Dunaj, ki že uporablja 700 električnih vozil, velja za vodilnega med evropskimi metropolami na področju okolju prijazne dostave.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Avstrijska pošta | zelo pozitivno |
| Dunaj | Pozitivno |
| E-vozila | Pozitivno |
| Evropa | nevtralno |
| Avstrijski prometni klub (VCÖ) | nevtralno |
| Šolske ulice | Pozitivno |
| Omejitev hitrosti (30 km/h) | Negativno |
| Kolesarska infrastruktura | Negativno |
Novica je relevantna za Slovenijo, saj kaže primer dobre prakse v sosednji državi na področju zelene logistike, kar bi lahko služilo kot navdih ali model za slovenska podjetja in mesta.