Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Levosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
mediji politika
Levosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Društvo novinarjev Slovenije poziva k prenehanju prikritega oglaševanja

Društvo novinarjev Slovenije je pozvalo ministrstva, javne zavode in podjetja, naj prenehajo naročati prikrite oglase v medijih. Medijske hiše so pozvane k jasni ločitvi med oglaševanimi vsebinami in novinarskimi izdelki. Poziv sledi sprejetju novega zakona o medijih, ki zahteva označevanje vseh plačanih objav.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Društvo novinarjev Slovenije nevtralno
Ministrstva nevtralno
javni zavodi nevtralno
Podjetja nevtralno
Slovenija nevtralno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
intervjuji:
kritično poročanje:
analize:
preiskovalno novinarstvo:
mnenja in komentarji:
dokumentarci:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:
levo:

Politične preference

neznano:
proevropski:
progresiven:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Prikrito oglaševanje lahko vpliva na zaupanje javnosti v medije, zato je pomembno, da so objave jasno označene. Nov zakon o medijih je pomemben za ureditev tega področja.

Podobni članki

Društvo novinarjev Slovenije kritično do inšpekcijskega postopka zoper Oštro
pravosodje mediji
Društvo novinarjev Slovenije kritično do inšpekcijskega postopka zoper Oštro

17. dec 18:56

Društvo novinarjev Slovenije (DNS) je izrazilo kritičnost do inšpekcijskega postopka, ki ga je Informacijski pooblaščenec uvedel zoper medij Oštro zaradi obdelave osebnih podatkov v projektu Detektor premoženja. V DNS menijo, da gre za poskus utišanja novinarjev in oviranje njihovega dela, saj vidijo prijavo kot zlorabo pravnih sredstev.

Direktor družbe Delo mediji miri zaskrbljene novinarje zaradi statusnih sprememb
mediji posel
Direktor družbe Delo mediji miri zaskrbljene novinarje zaradi statusnih sprememb

3. sep 17:15

Dejan Novaković, direktor družbe Delo mediji, ki je nastala z izčlenitvijo medijske dejavnosti iz družbe Delo, je pomirjal novinarje, zaskrbljene zaradi statusnih sprememb. Zagotovil jim je, da bo z njihovo zavzetostjo in odgovornostjo novo podjetje uspešno poslovalo in še okrepilo vrednost Delovih medijskih znamk.

Mediji po svetu s črnino protestirajo proti ubijanju novinarjev v Gazi
človekove pravice politika
Mediji po svetu s črnino protestirajo proti ubijanju novinarjev v Gazi

1. sep 13:20

Več kot 250 medijev iz 70 držav, med njimi tudi slovenski n1info.si, je protestiralo proti ubijanju novinarjev v Gazi. Mediji so svoje naslovnice in spletne strani obarvali v črno ali prekinili oddajanje. Zahtevajo konec nekaznovanja izraelskih zločinov proti novinarjem in nujno evakuacijo novinarjev, ki želijo zapustiti Gazo.

Odvetnik Stojan Zdolšek zavrnil odgovore novinarki Tarče, ZNP kritičen do komunikacije politikov preko odvetnikov
mediji politika
Odvetnik Stojan Zdolšek zavrnil odgovore novinarki Tarče, ZNP kritičen do komunikacije politikov preko odvetnikov

8. okt 12:06

Odvetnik premierja Roberta Goloba, Stojan Zdolšek, je v svoji odvetniški pisarni zavrnil odgovarjanje na vprašanja novinarke Tarče, kar je sprožilo odziv Združenja novinarjev in publicistov (ZNP). Zdolšek je svoje ravnanje opravičil z besedami, da ne bo hodil k ljudem brez manir. ZNP je kritičen do tega, da najvišji politiki komunicirajo z novinarji preko odvetnikov, in obsoja takšno ravnanje.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Društvo novinarjev Slovenije nevtralno
Ministrstva nevtralno
javni zavodi nevtralno
Podjetja nevtralno
Slovenija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Prikrito oglaševanje lahko vpliva na zaupanje javnosti v medije, zato je pomembno, da so objave jasno označene. Nov zakon o medijih je pomemben za ureditev tega področja.