Deutsche Bahn je po poročanju medijev ponovno preložila začetek obratovanja projekta Stuttgart 21. Delna otvoritev globinske postaje, ki je bila načrtovana za konec leta 2026, je sedaj popolnoma odpovedana. Nov datum začetka obratovanja še ni znan. Poteza je bila označena kot »velika blamaža«.
Nemška železnica je ponovno preložila začetek obratovanja projekta Stuttgart 21, ki je bil sprva napovedan za konec leta 2026. Že ta delni začetek je zdaj pod vprašajem.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Potniki bodo morali še naprej čakati na zaključek projekta Stuttgart 21. Deutsche Bahn bo projekt celovito preverila, nova vodja Evelyn Palla pa meni, da zagon pred koncem leta 2027 ni verjeten. Zavezujoč datum naj bi bil znan do sredine leta 2026.
Delno odprtje projekta Stuttgart 21, ki je bilo načrtovano za konec leta 2026, je bilo prejšnji teden preloženo. Deutsche Bahn še ne ve, kdaj bo nov datum odprtja.
Popolna zapora glavne železniške postaje v Kölnu, ki je bila sprva načrtovana za začetek leta 2026, je znova preložena. Razlog je zamik pri zagonu novega信号站, ki je zdaj predviden šele leta 2027. To vpliva na potnike, predvsem tiste, ki se vozijo na relaciji Bonn-Köln.
Zaradi nenehnih zamud pri projektu Stuttgart 21 je nova šefinja Deutsche Bahn napovedala "celovito preiskavo" dogajanja. Projekt, ki že dolgo povzroča nezadovoljstvo, bo tako pod drobnogledom vodstva železnic.
V Berlinu se S-Bahn sooča s težavami zaradi okvar signalnih naprav. Več linij je prizadetih, kar povzroča daljše čakalne dobe. Težave so se pojavile na linijah S1 in S7, med drugim na območju Grunewalda in Hohen Neuendorfa. Zaradi okvare signalne naprave na postaji Grunewald linija S7 med postajama Westkreuz in Potsdam Hauptbahnhof vozi omejeno. Vzpostavljeni so nadomestni avtobusni prevozi.
Deutsche Bahn si prizadeva za izboljšanje točnosti, a kljub prenovljeni strukturi podjetja prihodnje leto ni pričakovati bistvenih izboljšav. Cilj je, da bo do leta 2026 60 odstotkov njihovih vlakov točnih, medtem ko je trenutno zamuda pogosta.
Zamude pri velikih infrastrukturnih projektih so pogosta težava tudi v Sloveniji, zato je novica relevantna za slovensko občinstvo.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.