Nemške železnice ciljajo na 60-odstotno točnost vlakov do leta 2026 kljub zamudam
Objavljeno: 11. 12. 2025 12:56
Deutsche Bahn si prizadeva za izboljšanje točnosti, a kljub prenovljeni strukturi podjetja prihodnje leto ni pričakovati bistvenih izboljšav. Cilj je, da bo do leta 2026 60 odstotkov njihovih vlakov točnih, medtem ko je trenutno zamuda pogosta.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
V oktobru je le nekaj več kot polovica vseh vlakov za dolge razdalje Deutsche Bahn prispela na cilj pravočasno, kar je nov negativen rekord. Stanje se po poročanju Süddeutsche Zeitung še ne bo kmalu izboljšalo, saj je le 51,5 odstotka teh vlakov prispelo brez večjih zamud. Natančen datum prejšnje tako slabe statistike ni znan.
Deutsche Bahn se sooča z velikimi zamudami. Septembra je le 55,3 % vlakov na dolge razdalje prispelo s šestminutno zamudo ali manj, kar je najslabši rezultat doslej. Cilja, da bi letos dosegli med 65 in 70 % točnost, ne bodo dosegli. Kot razloge navajajo gradbena dela, vandalizem in sabotaže.
Nova direktorica nemškega železniškega podjetja Deutsche Bahn, Evelyn Palla, načrtuje korenito preoblikovanje koncerna. Konkreten načrt bo predstavila decembra, prenova pa naj bi se začela leta 2026. Palla želi posodobiti in izboljšati delovanje podjetja, vendar natančni cilji preoblikovanja še niso znani.
Vodja Deutsche Bahn, Evelyn Palla, je napovedala, da se točnost vlakov v bližnji prihodnosti ne bo izboljšala zaradi tisočih dodatnih gradbišč, ki jih načrtujejo v letu 2026. Palla je poudarila, da infrastruktura Deutsche Bahn se stara hitreje od pričakovanj, kar bo povzročilo še več gradbišč.
Nemčija vlaga milijarde v prometno infrastrukturo, vključno z možnostjo širitve železniškega omrežja z reaktivacijo opuščenih prog. Postopek je dolgotrajen, zato se iščejo načini za pospešitev.
Nemške železnice (Deutsche Bahn) napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu, ki se bodo začela leta 2026. Razlog za to so dotrajani tiri in kretnice, ki povzročajo spontane zapore prog, počasnejšo vožnjo vlakov in zamude. Železnice bodo zato v prihodnje več investirale v obnovo infrastrukture, kar bo potnike v Bayernu postavilo pred preizkušnjo potrpežljivosti zaradi številnih omejitev.
Točnost železniškega prometa vpliva na mednarodne povezave in potovanja Slovencev v Nemčijo.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.