Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo promet
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Ponovna aktivacija železniških prog v Nemčiji traja predolgo

Nemčija vlaga milijarde v prometno infrastrukturo, vključno z možnostjo širitve železniškega omrežja z reaktivacijo opuščenih prog. Postopek je dolgotrajen, zato se iščejo načini za pospešitev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Nemčija nevtralno

Izvorni članki

Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
waz-online.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
ostsee-zeitung.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
op-marburg.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
ln-online.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
maz-online.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
kn-online.de | 22. 12. 2025 16:59
Warum die Reaktivierung von Bahnstrecken in Deu...
saechsische.de | 22. 12. 2025 16:59

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:

Politične preference

neznano:
liberalen:
progresiven:
prozahoden:
regionalen:
zmeren:
prodemokratičen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
lokalno poročanje:
intervjuji:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Nemčiji, lahko ponovna aktivacija železniških prog služi kot primer za Slovenijo, glede na izzive, s katerimi se sooča pri razvoju infrastrukture.

Podobni članki

Nemška železnica ne bo izpolnila obljub glede velikih gradbišč
gospodarstvo promet
Nemška železnica ne bo izpolnila obljub glede velikih gradbišč
1 posodobitev 11. sep 2:36

Deutsche Bahn ne bo mogla izpolniti obljube, da po obsežnih sanacijah na pomembnih železniških progah pet let ne bo novih gradbenih del. Razlog za to so težave z vodenjem in varnostno tehnologijo, ki bodo zahtevale dodatne zapore prog.

Zaradi dotrajanih tirov in kretnic Nemške železnice napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu od leta 2026
promet gospodarstvo
Zaradi dotrajanih tirov in kretnic Nemške železnice napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu od leta 2026

20. okt 13:04

Nemške železnice (Deutsche Bahn) napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu, ki se bodo začela leta 2026. Razlog za to so dotrajani tiri in kretnice, ki povzročajo spontane zapore prog, počasnejšo vožnjo vlakov in zamude. Železnice bodo zato v prihodnje več investirale v obnovo infrastrukture, kar bo potnike v Bayernu postavilo pred preizkušnjo potrpežljivosti zaradi številnih omejitev.

Sanacija železniške proge Hamburg-Berlin poteka po načrtih, sledi najzahtevnejša faza
gospodarstvo promet
Sanacija železniške proge Hamburg-Berlin poteka po načrtih, sledi najzahtevnejša faza

16. dec 14:56

Deutsche Bahn je sporočil, da sanacija železniške proge med Hamburgom in Berlinom poteka po načrtih. Prva faza obnove, ki vključuje 164 kilometrov tirov, 241 kretnic in 270 signalov, je tik pred zaključkom. Kljub temu pa družba opozarja, da najzahtevnejša faza šele prihaja, saj bo potrebno obnoviti še varnostno tehniko.

Nemška železnica pripravlja obnovo proge, kar bo vplivalo na potovanja v Wuppertal
promet gospodarstvo
Nemška železnica pripravlja obnovo proge, kar bo vplivalo na potovanja v Wuppertal

26. dec 5:56

Deutsche Bahn pripravlja obsežno prenovo železniške proge, ki bo stala 800 milijonov evrov. Dela bodo zajemala nove tire, mostove in železniške postaje, kar bo povzročilo večmesečno prekinitev prometa na eni najpomembnejših prog v Severnem Porenju-Vestfaliji. To bo imelo posledice za potnike, saj ICE vlaki ne bodo vozili v Wuppertal.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Nemčiji, lahko ponovna aktivacija železniških prog služi kot primer za Slovenijo, glede na izzive, s katerimi se sooča pri razvoju infrastrukture.