Ponovna aktivacija železniških prog v Nemčiji traja predolgo
Objavljeno: 22. 12. 2025 18:57
Nemčija vlaga milijarde v prometno infrastrukturo, vključno z možnostjo širitve železniškega omrežja z reaktivacijo opuščenih prog. Postopek je dolgotrajen, zato se iščejo načini za pospešitev.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Čeprav se dogaja v Nemčiji, lahko ponovna aktivacija železniških prog služi kot primer za Slovenijo, glede na izzive, s katerimi se sooča pri razvoju infrastrukture.
Deutsche Bahn ne bo mogla izpolniti obljube, da po obsežnih sanacijah na pomembnih železniških progah pet let ne bo novih gradbenih del. Razlog za to so težave z vodenjem in varnostno tehnologijo, ki bodo zahtevale dodatne zapore prog.
Nemške železnice (Deutsche Bahn) napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu, ki se bodo začela leta 2026. Razlog za to so dotrajani tiri in kretnice, ki povzročajo spontane zapore prog, počasnejšo vožnjo vlakov in zamude. Železnice bodo zato v prihodnje več investirale v obnovo infrastrukture, kar bo potnike v Bayernu postavilo pred preizkušnjo potrpežljivosti zaradi številnih omejitev.
Avstrijski zasebni železniški prevoznik Westbahn bo marca 2026 razširil svoje omrežje na južno progo skozi Koralmski predor in načrtuje povezave z Benetkami, Frankfurtom in Budimpešto. Uprava družbe kritizira tudi milijardna sredstva, namenjena konkurenci, in si želi prevzeti nekatere proge od podjetja ÖBB.
Deutsche Bahn si prizadeva za izboljšanje točnosti, a kljub prenovljeni strukturi podjetja prihodnje leto ni pričakovati bistvenih izboljšav. Cilj je, da bo do leta 2026 60 odstotkov njihovih vlakov točnih, medtem ko je trenutno zamuda pogosta.
Deutsche Bahn je sporočil, da sanacija železniške proge med Hamburgom in Berlinom poteka po načrtih. Prva faza obnove, ki vključuje 164 kilometrov tirov, 241 kretnic in 270 signalov, je tik pred zaključkom. Kljub temu pa družba opozarja, da najzahtevnejša faza šele prihaja, saj bo potrebno obnoviti še varnostno tehniko.
Deutsche Bahn pripravlja obsežno prenovo železniške proge, ki bo stala 800 milijonov evrov. Dela bodo zajemala nove tire, mostove in železniške postaje, kar bo povzročilo večmesečno prekinitev prometa na eni najpomembnejših prog v Severnem Porenju-Vestfaliji. To bo imelo posledice za potnike, saj ICE vlaki ne bodo vozili v Wuppertal.
Čeprav se dogaja v Nemčiji, lahko ponovna aktivacija železniških prog služi kot primer za Slovenijo, glede na izzive, s katerimi se sooča pri razvoju infrastrukture.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.