V oktobru je le nekaj več kot polovica vseh vlakov za dolge razdalje Deutsche Bahn prispela na cilj pravočasno, kar je nov negativen rekord. Stanje se po poročanju Süddeutsche Zeitung še ne bo kmalu izboljšalo, saj je le 51,5 odstotka teh vlakov prispelo brez večjih zamud. Natančen datum prejšnje tako slabe statistike ni znan.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Deutsche Bahn se sooča z velikimi zamudami. Septembra je le 55,3 % vlakov na dolge razdalje prispelo s šestminutno zamudo ali manj, kar je najslabši rezultat doslej. Cilja, da bi letos dosegli med 65 in 70 % točnost, ne bodo dosegli. Kot razloge navajajo gradbena dela, vandalizem in sabotaže.
Deutsche Bahn si prizadeva za izboljšanje točnosti, a kljub prenovljeni strukturi podjetja prihodnje leto ni pričakovati bistvenih izboljšav. Cilj je, da bo do leta 2026 60 odstotkov njihovih vlakov točnih, medtem ko je trenutno zamuda pogosta.
V Kölnu se je začela desetdnevna zapora glavne železniške postaje. V tem času ne vozijo ne medkrajevni ne regionalni vlaki. Nova zapora je predvidena že leta 2026, a naj bi bila krajša.
V letošnjem VCÖ-jevem testu železniških postaj je dunajska Zahodna železniška postaja že tretjič zapored prejela naziv najboljše. Potniki so ocenjevali velike železniške postaje, pri čemer so bile skoraj vse ocenjene pozitivno, izjema je le Bregenz. Železniška postaja v Lienzu je bila izbrana za najlepšo postajo izven glavnih mest dežel. Drugo mesto je osvojila železniška postaja St. Pölten.
Zaradi desetdnevne zapore večine tirov na glavni železniški postaji v Kölnu, ki je povezana z novim, a še ne delujočim signalno-varnostnim sistemom, je premier Wüst izrazil svoje nezadovoljstvo nad delovanjem nemških železnic.
V prvi polovici leta je v Nemčiji javni potniški promet zabeležil 5,7 milijarde potnikov, vendar se rast števila potnikov v avtobusih in vlakih umirja. Po začetnem porastu, ki ga je povzročil Deutschlandticket, se število potnikov povečuje le minimalno. Medtem ko je v daljinskem prometu opaziti znatno povečanje števila potnikov, rast v javnem prevozu stagnira.
Dogajanje v nemškem železniškem prometu posredno vpliva na mednarodni promet, vključno s Slovenijo, vendar ne neposredno.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.