PepsiCo prvič po 25 letih prenovil logotip in celostno podobo
posel

PepsiCo prvič po 25 letih prenovil logotip in celostno podobo

Ameriška korporacija PepsiCo, ki ima v lasti več kot 500 blagovnih znamk, vključno s Pepsi in Lay's, je prvič po letu 2001 izvedla globalni preoblikovanje blagovne znamke. Predstavili so nov logotip in korporativno podobo, ki odraža trenutno strategijo podjetja. Novi slogan blagovne znamke je 'Hrana. Pijača. Nasmeh'.

Podobni članki

Doug McMillon, izvršni direktor trgovske verige Walmart, se bo upokojil januarja
gospodarstvo posel
Doug McMillon, izvršni direktor trgovske verige Walmart, se bo upokojil januarja

15. nov 15:05

Izvršni direktor trgovske verige Walmart, Doug McMillon, se bo po skoraj desetih letih na položaju upokojil januarja prihodnje leto. Nasledil ga bo John Furner, trenutni vodja Walmartovega poslovanja v ZDA. McMillon, ki je vodenje prevzel leta 2014, bo še naprej deloval kot svetovalec podjetja. Ob novici o njegovi upokojitvi so delnice Walmarta v predtrgovanju padle za 3%. Med McMillonovim mandatom se je vrednost delnic Walmarta več kot početverila, kar je preseglo rast konkurenčnih podjetij, kot so Target, Amazon in Costco.

Lorenzo Bertelli, dedič Prade, bo prevzel vodenje Versaceja
posel življenjski slog
Lorenzo Bertelli, dedič Prade, bo prevzel vodenje Versaceja

pred eno uro

Lorenzo Bertelli, dedič luksuzne modne znamke Prada in sin oblikovalke Miuccie Prade ter predsednika uprave Patrizia Bertellija, bo postal novi vodja rivalskega podjetja Versace. Ta poteza sledi nedavni napovedi, da bo Prada prevzela Versace.

Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke
posel gospodarstvo
Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke

17. nov 14:06

Južnokorejsko podjetje Hyundai, ki je leta 2022 prenehalo s proizvodnjo in se umaknilo z ruskega trga, je v Rusiji registriralo deset novih blagovnih znamk. Med njimi so avtomobilski modeli, kot so Hyundai Solati, Atos in Porter, ki so registrirani za tovorna in potniška vozila, kombije in avtobuse. Poleg tega so v bazi podatkov še blagovne znamke Hyundai Before Service, Hyundai Transys in Hyundai Finance, ter tri različice logotipa podjetja.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
PepsiCo nevtralno
Pepsi nevtralno
Lay's nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Sprememba logotipa velike korporacije ima lahko posreden vpliv na potrošnike in tržne trende v Sloveniji.