Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
tehnologija gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Meta uvaja plačljive naročnine za Facebook in Instagram v Združenem kraljestvu

Meta bo v Združenem kraljestvu uvedla plačljive naročnine za Facebook in Instagram, ki bodo uporabnikom omogočale izogibanje oglasom. Uporabniki, starejši od 18 let, bodo lahko plačali 3 £ (4 $) mesečno za spletno različico ali 4 £ (5 $) mesečno za uporabo aplikacij na iOS ali Android napravah. Različica za mobilne naprave je dražja. S tem Meta omogoča uporabnikom, da ne vidijo več oglasov, njihovi osebni podatki pa se ne bodo uporabljali za ciljno oglaševanje.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Meta nevtralno
Facebook nevtralno
Instagram nevtralno
Združeno kraljestvo nevtralno

Izvorni članki

Meta to launch ad-free Facebook, Instagram in UK
Meta to launch ad-free Facebook, Instagram in UK
africanews.com | 26. 9. 2025 16:07
Meta announces paid subscriptions for both Inst...
engadget.com | 26. 9. 2025 14:09

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
analize:
vodniki:
recenzije:
mnenja in komentarji:
življenjski slog:
senzacionalizem:

Zanesljivost

zanesljiv:
večinoma zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
levo:

Politične preference

progresiven:
neznano:
liberalen:
prorazvojen:
panafriški:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se neposredno ne dogaja v Sloveniji, lahko ta poteza Mete vpliva na globalne trende v družbenih medijih in oglaševanju, kar lahko posredno vpliva na slovenske uporabnike in podjetja.

Podobni članki

Meta uvaja možnost plačljivega Facebooka in Instagrama brez oglasov v Veliki Britaniji
tehnologija posel
Meta uvaja možnost plačljivega Facebooka in Instagrama brez oglasov v Veliki Britaniji

26. sep 19:34

Meta Platforms uvaja možnost naročnine za Facebook in Instagram v Veliki Britaniji, ki uporabnikom omogoča uporabo platform brez oglasov za mesečno plačilo. Ta poteza sledi podobni uvedbi v Evropi in je odgovor na zahteve glede zasebnosti, ki vplivajo na delovanje spletnega oglaševanja. Spremembe so uvedli tudi Apple in Google.

Meta bo uporabnikom v Evropski uniji ponudila izbiro glede personaliziranih oglasov
gospodarstvo politika
Meta bo uporabnikom v Evropski uniji ponudila izbiro glede personaliziranih oglasov

8. dec 15:57

Evropska komisija je sporočila, da se je Meta zavezala, da bo uporabnikom Facebooka in Instagrama v Evropski uniji ponudila izbiro glede personaliziranih oglasov. Uporabniki bodo lahko izbirali med tem, ali bodo delili vse svoje podatke in videli popolnoma personalizirane oglase, ali pa bodo delili manj osebnih podatkov v zameno za manj personalizirano izkušnjo.

Širjenje dezinformacij na Facebooku ima uničujoče posledice v resničnem svetu
posel tehnologija
Širjenje dezinformacij na Facebooku ima uničujoče posledice v resničnem svetu

25. sep 10:06

Podatki Facebooka razkrivajo, da ima širjenje dezinformacij na platformi resne negativne posledice v resničnem svetu. V Avstraliji ima 25 največjih medijskih hiš skupaj 27,6 milijona sledilcev na Facebooku in so bolj kot kdaj koli prej odvisni od njegovega dosega, saj tam objavljajo veliko več zgodb kot v preteklosti.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Meta nevtralno
Facebook nevtralno
Instagram nevtralno
Združeno kraljestvo nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se neposredno ne dogaja v Sloveniji, lahko ta poteza Mete vpliva na globalne trende v družbenih medijih in oglaševanju, kar lahko posredno vpliva na slovenske uporabnike in podjetja.