Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda
tehnologija posel
Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda

Coca-Cola tarča kritik zaradi oglasne kampanje z umetno inteligenco za božič

Coca-Cola je predstavila svoj božični oglas "Holidays Are Coming", ki pa je med gledalci naletel na negativen odziv. Oglas, ustvarjen s pomočjo umetne inteligence, je bil označen za "ogaben" in brez pravega srca, kar je sprožilo val kritik na družbenih omrežjih. Uporabniki so izrazili razočaranje nad pomanjkanjem pristnosti in topline, ki jo pričakujejo od božičnih oglasov te blagovne znamke.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Coca-Cola zelo negativno
Santa Claus nevtralno

Izvorni članki

Coca-Cola Sparks Backlash With AI-Generated Chr...
bitcoinethereumnews.com | 5. 11. 2025 2:34
Coca-Cola slammed for ‘disgusting’ AI Christmas...
edinburghnews.scotsman.com | 4. 11. 2025 15:50
Coca-Cola slammed for ‘disgusting’ AI Christmas...
newsletter.co.uk | 4. 11. 2025 15:50

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

analize:
poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
intervjuji:
preiskovalno novinarstvo:

Zanesljivost

zanesljiv:
nezanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desno:
leva sredina:

Politične preference

pragmatičen:
zmeren:
neznano:
nacionalističen:
tradicionalističen:
konzervativen:
progresiven:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za specifičen oglas Coca-Cole, tema uporabe umetne inteligence v oglaševanju vpliva tudi na slovenski trg in percepcijo blagovnih znamk.

Podobni članki

Mit o Coca-Colinem vplivu na podobo Božička razkrit
družba kultura
Mit o Coca-Colinem vplivu na podobo Božička razkrit

12. dec 8:56

Kljub prepričanjem, da je Coca-Cola ustvarila podobo modernega Božička, dejstva kažejo drugače. Čeprav je Coca-Cola s svojimi oglaševalskimi kampanjami popularizirala podobo v rdečem oblečenega, veselega starca, je Božiček obstajal že prej. Nemški ilustrator je prispeval k njegovi vizualni podobi.

McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik
posel zabava
McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik

11. dec 14:57

McDonald's je umaknil svoj božični oglas, ustvarjen z umetno inteligenco, ki je prikazoval kaotično božično vzdušje v Amsterdamu. Oglas je bil zamišljen kot komičen, vendar je prejel številne kritike.

Coca-Cola razmišlja o IPO indijske enote za polnjenje pijač, vrednega milijardo dolarjev
posel gospodarstvo
Coca-Cola razmišlja o IPO indijske enote za polnjenje pijač, vrednega milijardo dolarjev

17. okt 11:04

Coca-Cola Co. razmišlja o uvedbi IPO (javne ponudbe delnic) za svoj indijski posel s stekleničenjem, Hindustan Coca-Cola Beverages Pvt. Ltd. Po poročilih, se je podjetje v zadnjih tednih srečalo z bankirji, da bi razpravljalo o morebitni kotaciji. Vrednost enote naj bi bila ocenjena na 10 milijard dolarjev, IPO pa naj bi zbral okoli milijardo dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Coca-Cola zelo negativno
Santa Claus nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za specifičen oglas Coca-Cole, tema uporabe umetne inteligence v oglaševanju vpliva tudi na slovenski trg in percepcijo blagovnih znamk.