Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
tehnologija posel
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Coca-Cola kritizirana zaradi božičnih oglasov, ustvarjenih z umetno inteligenco

Coca-Cola je sprožila razpravo z novo božično reklamo za leto 2025, ki je bila v celoti ustvarjena z umetno inteligenco. Oglas je prejel mešane odzive, pri čemer so nekateri pozdravili inovacijo, drugi pa kritizirali uporabo umetne inteligence v oglaševanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Coca-Cola nevtralno

Izvorni članki

Coca-Cola criticized for AI Christmas ads
Coca-Cola criticized for AI Christmas ads
azernews.az | 6. 11. 2025 4:00
Coca-Cola Criticized For AI Christmas Ads
menafn.com | 6. 11. 2025 0:06

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
propaganda:

Zanesljivost

nezanesljiv:
zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:

Politične preference

nacionalističen:
provladni:
neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za spremljanje razvoja na področju umetne inteligence in njenega vpliva na različne industrije, vključno z oglaševanjem. Podjetja v Sloveniji bi lahko sledila tovrstnim primerom pri razvoju lastnih marketinških strategij.

Podobni članki

Coca-Cola tarča kritik zaradi oglasne kampanje z umetno inteligenco za božič
tehnologija posel
Coca-Cola tarča kritik zaradi oglasne kampanje z umetno inteligenco za božič

4. nov 20:07

Coca-Cola je predstavila svoj božični oglas "Holidays Are Coming", ki pa je med gledalci naletel na negativen odziv. Oglas, ustvarjen s pomočjo umetne inteligence, je bil označen za "ogaben" in brez pravega srca, kar je sprožilo val kritik na družbenih omrežjih. Uporabniki so izrazili razočaranje nad pomanjkanjem pristnosti in topline, ki jo pričakujejo od božičnih oglasov te blagovne znamke.

McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik
posel zabava
McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik

11. dec 14:57

McDonald's je umaknil svoj božični oglas, ustvarjen z umetno inteligenco, ki je prikazoval kaotično božično vzdušje v Amsterdamu. Oglas je bil zamišljen kot komičen, vendar je prejel številne kritike.

Coca-Cola razmišlja o IPO indijske enote za polnjenje pijač, vrednega milijardo dolarjev
posel gospodarstvo
Coca-Cola razmišlja o IPO indijske enote za polnjenje pijač, vrednega milijardo dolarjev

17. okt 11:04

Coca-Cola Co. razmišlja o uvedbi IPO (javne ponudbe delnic) za svoj indijski posel s stekleničenjem, Hindustan Coca-Cola Beverages Pvt. Ltd. Po poročilih, se je podjetje v zadnjih tednih srečalo z bankirji, da bi razpravljalo o morebitni kotaciji. Vrednost enote naj bi bila ocenjena na 10 milijard dolarjev, IPO pa naj bi zbral okoli milijardo dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Coca-Cola nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za spremljanje razvoja na področju umetne inteligence in njenega vpliva na različne industrije, vključno z oglaševanjem. Podjetja v Sloveniji bi lahko sledila tovrstnim primerom pri razvoju lastnih marketinških strategij.