Nizozemske oblasti opozarjajo podjetja na prekomerno uporabo 'nadležnih' chatbotov
posel tehnologija pravosodje

Nizozemske oblasti opozarjajo podjetja na prekomerno uporabo 'nadležnih' chatbotov

Nizozemske oblasti so opozorile podjetja in organizacije, da se ne bi smeli zanašati zgolj na chatbote za komunikacijo s strankami. Uporabo chatbotov so označile kot 'eno največjih nadlog', s katerimi se soočajo potrošniki. Agencija zahteva, da podjetja zagotovijo, da so potrošniki seznanjeni, da komunicirajo s chatboti, in ne z dejanskim človekom.

Izvorni članki

Dutch warning over ‘annoying’ chatbots
malaymail.com | 2. 10. 2025 8:42
Dutch firms, organisations told not to rely onl...
straitstimes.com | 2. 10. 2025 8:05
Dutch warning over 'annoying' chatbots
techxplore.com | 2. 10. 2025 4:38

Podobni članki

Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele
gospodarstvo posel
Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele

13. nov 11:05

Alibaba načrtuje prenovo svoje mobilne aplikacije za umetno inteligenco »Tongji«, ki jo bo preimenovala v »Čen Ven« in ji dodala funkcije, podobne ChatGPT. Prav tako razvija osebnega pomočnika z umetno inteligenco, imenovanega »Čen Ven App«, s čimer želi konkurirati OpenAI. Podjetje je vložilo 380 milijard juanov v infrastrukturo umetne inteligence, kar kaže na resnost Alibabinih namenov na tem področju.

Intuit in OpenAI sklenila večletno partnerstvo za integracijo umetne inteligence v finančne aplikacije
posel gospodarstvo
Intuit in OpenAI sklenila večletno partnerstvo za integracijo umetne inteligence v finančne aplikacije

19. nov 0:56

Podjetje Intuit, znano po programski opremi, kot so TurboTax, QuickBooks in Credit Karma, je sklenilo večletno partnerstvo z OpenAI, vredno več kot 100 milijonov dolarjev letno. Cilj sodelovanja je integrirati modele umetne inteligence v Intuitove finančne aplikacije in s tem omogočiti uporabnikom, da prek ChatGPT neposredno dostopajo do storitev, kot so ocena davčnih vračil in finančni vpogledi. Intuit poudarja, da podatki uporabnikov ostajajo znotraj njihovega ekosistema, tudi ko se do njih dostopa prek ChatGPT.

Strokovnjaki dvomijo o trditvah podjetja Anthropic o prebojih pri kibernetskih napadih s pomočjo umetne inteligence, medtem ko Anthropic opozarja na kitajske hekerje, ki uporabljajo to tehnologijo
tehnologija obramba
Strokovnjaki dvomijo o trditvah podjetja Anthropic o prebojih pri kibernetskih napadih s pomočjo umetne inteligence, medtem ko Anthropic opozarja na kitajske hekerje, ki uporabljajo to tehnologijo

16. nov 0:05

Strokovnjaki izražajo dvome o trditvah podjetja Anthropic, da je s pomočjo orodij umetne inteligence prišlo do prebojev na področju kibernetskih napadov, saj "white-hat" hekerji poročajo le o skromnih izboljšavah. Medtem je Anthropic opozoril, da so kitajski hekerji uporabili njihov klepetalni robot Claude AI pri kibernetskih napadih, kar po mnenju podjetja predstavlja prvi primer kibernetske vohunske kampanje, ki jo orkestrira umetna inteligenca.

Spletno varnost pretresajo prevare z umetno inteligenco in prikriti kripto izkoriščevalski programi, Google pa toži kitajske hekerje zaradi množičnih prevar s SMS-sporočili
pravosodje gospodarstvo
Spletno varnost pretresajo prevare z umetno inteligenco in prikriti kripto izkoriščevalski programi, Google pa toži kitajske hekerje zaradi množičnih prevar s SMS-sporočili

12. nov 17:05

Spletno varnost pretresajo prevare z umetno inteligenco in prikriti kripto izkoriščevalski programi. Podjetje SBI Crypto je bilo žrtev vdora, pri čemer je izgubilo 21 milijonov dolarjev premoženja. Phishing prevara, ki je ciljala na GMGN, je prevarala 107 uporabnikov. Število prevar s t. i. honeypot žetoni se je povečalo za 600 % iz meseca v mesec, odkritih pa je bilo več kot 2.100 žetonov. Google je sprožil pravno in zakonodajno strategijo za boj proti mednarodnim spletnim prevaram in vložil tožbo proti kitajski hekerski skupini "Lighthouse" zaradi množičnih prevar s SMS-sporočili. Google trdi, da je skupina ponujala storitve za izvajanje obsežnih phishing kampanj. Prav tako je vložil tožbo v skladu z zakonom RICO, ki cilja na domnevne kibernetske kriminalce.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v tujini, opozorilo o uporabi chatbotov in vplivu na uporabniško izkušnjo je relevantno tudi za slovenska podjetja in potrošnike.