Britanske supermarkete Sainsbury's, Tesco, Lidl in druge umikajo izdelke z opozorili "ne jejte"
potrošništvo

Britanske supermarkete Sainsbury's, Tesco, Lidl in druge umikajo izdelke z opozorili "ne jejte"

15. nov 16:18

Supermarketi Sainsbury's, Tesco, Lidl, Marks and Spencer, Iceland in Poundland so odpoklicali dodatne izdelke in izdali opozorila potrošnikom, naj jih ne zaužijejo.

V Veliki Britaniji so supermarketi Sainsbury's, Tesco, Lidl, Marks and Spencer, Iceland in Poundland umaknili nekatere izdelke s polic in izdali opozorila potrošnikom, naj jih ne uživajo.

Izvorni članki

'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
ledburyreporter.co.uk | 15. 11. 2025 16:18
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
worcesternews.co.uk | 15. 11. 2025 16:18
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
cotswoldjournal.co.uk | 15. 11. 2025 16:18
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
eveshamjournal.co.uk | 15. 11. 2025 16:18
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
warringtonguardian.co.uk | 15. 11. 2025 14:03
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
runcornandwidnesworld.co.uk | 15. 11. 2025 14:03
'Do not eat': Sainsbury's, Tesco, Lidl & more U...
burnhamandhighbridgeweeklynews.co.uk | 15. 11. 2025 13:42

Podobni članki

Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake
gospodarstvo potrošništvo
Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake

13. nov 9:05

Kupci se soočajo s 'skrčflacijo', saj se velikost piškotov, čokolade, čipsa in gospodinjskih potrebščin, kot sta Lurpak in Whiskas, zmanjšuje, medtem ko cene ostajajo enake, ugotavlja Barclays. Kolumnist Clinton Rogers se sprašuje o razlogih za to prakso in o tem, kaj se skriva za zmanjševanjem izdelkov v supermarketih.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Sainsbury's nevtralno
Tesco nevtralno
Lidl nevtralno
Marks and Spencer nevtralno
Iceland nevtralno
Poundland nevtralno
Združeno kraljestvo nevtralno
Sainsbury's nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Veliki Britaniji, lahko odpoklici izdelkov vplivajo na zaupanje potrošnikov v supermarkete tudi v Sloveniji. Zavedanje o tovrstnih dogodkih je pomembno.