Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake
gospodarstvo potrošništvo

Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake

Kupci se soočajo s 'skrčflacijo', saj se velikost piškotov, čokolade, čipsa in gospodinjskih potrebščin, kot sta Lurpak in Whiskas, zmanjšuje, medtem ko cene ostajajo enake, ugotavlja Barclays. Kolumnist Clinton Rogers se sprašuje o razlogih za to prakso in o tem, kaj se skriva za zmanjševanjem izdelkov v supermarketih.

Izvorni članki

Clinton Rogers column: The truth about shrinkin...
chardandilminsternews.co.uk | 13. 11. 2025 5:00
Clinton Rogers column: Why are supermarket good...
bridgwatermercury.co.uk | 13. 11. 2025 5:00
Clinton Rogers column: Why are supermarket prod...
somersetcountygazette.co.uk | 13. 11. 2025 5:00
Clinton Rogers column: What’s behind supermarke...
burnhamandhighbridgeweeklynews.co.uk | 13. 11. 2025 5:00

Podobni članki

Pregled najboljših kuhanih vin iz supermarketov za božič
zabava življenjski slog
Pregled najboljših kuhanih vin iz supermarketov za božič

pred eno uro

Članek predstavlja izbor sedmih najboljših kuhanih vin, ki so na voljo v supermarketih, primernih za praznično sezono. Poudarek je na različnih blagovnih znamkah in okusih, ki so na voljo potrošnikom.

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom
gospodarstvo
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom

11. nov 6:08

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Clinton Rogers nevtralno
Barclays nevtralno
Lurpak nevtralno
Whiskas nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Skrčflacija vpliva na vsakdanje življenje potrošnikov v Sloveniji, saj se soočajo z višjimi cenami za manjšo količino izdelkov.