Sindikat EVG nasprotuje imenovanju Evelyn Palla za novo vodstvo Deutsche Bahn, medtem ko minister Schnieder postavlja cilje.
Objavljeno: 22. 9. 2025 16:05
22. sep 11:25
Sindikat železničarjev in prometnikov (EVG) je napovedal, da bo v nadzornem svetu Deutsche Bahn glasoval proti imenovanju Evelyn Palla za novo generalno direktorico. Vodja EVG Martin Burkert je to potrdil v Berlinu. Minister za promet Patrick Schnieder bo danes predstavil, kaj pričakuje od nove vodje Deutsche Bahn. Palla je obljubila temeljito prenovo Deutsche Bahn, vendar ji sindikat nasprotuje iz drugih razlogov.
22. sep 8:39
Sindikat železničarjev in prometnikov (EVG) je napovedal, da bo v nadzornem svetu Deutsche Bahn glasoval proti imenovanju Evelyn Palla za novo generalno direktorico. Prometni minister Patrick Schnieder je določil nove cilje za točnost Deutsche Bahn, ki naj bi do konca leta 2029 dosegla vsaj 70-odstotno točnost.
22. sep 11:18
Sindikat železničarjev in prometnikov (EVG) je napovedal, da bo v nadzornem svetu Deutsche Bahn glasoval proti imenovanju Evelyn Palla za novo generalno direktorico. Palla je obljubila temeljito prenovo Deutsche Bahn.
Sindikat železničarjev in prometnikov (EVG) je napovedal, da bo v nadzornem svetu Deutsche Bahn glasoval proti imenovanju Evelyn Palla za novo generalno direktorico. Vodja EVG Martin Burkert je to potrdil v Berlinu. Minister za promet Patrick Schnieder bo danes predstavil, kaj pričakuje od nove vodje Deutsche Bahn. Palla je obljubila temeljito prenovo Deutsche Bahn, vendar ji sindikat nasprotuje iz drugih razlogov.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Nadzorni svet Deutsche Bahn je potrdil Evelyn Palla, dosedanjo vodjo regionalnega prometa, za novo predsednico uprave koncerna. Odločitev je bila sprejeta kljub prvotnemu napovedanemu nasprotovanju sindikata EVG, ki je sčasoma ni blokiral. Predhodno so se pojavljale kontroverze glede imenovanja.
Dirk Rompf se je umaknil iz kandidature za vodjo infrastrukturne enote InfraGo pri Deutsche Bahn po močnem pritisku sindikata EVG. O svoji odločitvi je obvestil prometnega ministra Schniederja in vodjo Deutsche Bahn, Pallo. Imenovanje novega vodje InfraGo je zdaj popolnoma odprto, Schnieder pa bo moral ponovno vzpostaviti vrh družbe Bahn.
Nova direktorica nemškega železniškega podjetja Deutsche Bahn, Evelyn Palla, načrtuje korenito preoblikovanje koncerna. Konkreten načrt bo predstavila decembra, prenova pa naj bi se začela leta 2026. Palla želi posodobiti in izboljšati delovanje podjetja, vendar natančni cilji preoblikovanja še niso znani.
Evelyn Palla naj bi bila danes imenovana za novo vodjo Deutsche Bahn. Kljub nasprotovanju sindikata EVG, ki napoveduje glasovanje proti njeni izvolitvi, naj njena izvolitev ne bi bila vprašljiva, saj potrebuje le navadno večino v nadzornem svetu. V nadzornem svetu se pojavlja odpor proti imenovanju nove uprave in reorganizaciji infrastrukturnega dela podjetja.
Evelyn Palla, nova voditeljica nemške železnice Deutsche Bahn, napoveduje obsežne reforme za izboljšanje kakovosti storitev podjetja. Spremembe bodo vključevale prenovo vodstva, zmanjšanje birokracije, večjo odgovornost na regionalni ravni ter posledično izboljšave za potnike. Palla želi, da zaposleni na terenu dobijo več besede pri odločanju, možna pa so tudi zmanjšanja števila delovnih mest v centrali.
Deutsche Bahn je predstavil novi model vlaka ICE L, ki ga proizvaja španski proizvajalec Talgo. Vlak omogoča vstop brez stopnic in ponuja druge novosti, kot so stekla, ki prepuščajo mobilni signal, in nadzor osvetlitve glede na čas dneva. Novi ICE L bo sprva vozil med Kölnom in Berlinom in naj bi pripomogel k pomladitvi voznega parka Deutsche Bahn. Kljub nedavnim negativnim novicam upajo, da bo nova generacija hitrih vlakov izboljšala izkušnjo potnikov.
Dogajanje v nemškem železniškem prometu ima lahko posreden vpliv na slovenski promet, posebej v povezavi s prevozom blaga in mednarodnimi povezavami.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.