Telekom uvaja sistem Call Check za zaščito pred prevarami pri telefonskih klicih
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel tehnologija

Telekom uvaja sistem Call Check za zaščito pred prevarami pri telefonskih klicih

Telekom je uvedel avtomatski sistem Call Check, ki opozarja stranke na potencialne prevare pri telefonskih klicih. Sistem samodejno prepoznava znane prevarantske številke. Podobno rešitev že uporablja tudi Vodafone.

Izvorni članki

Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
maz-online.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
ln-online.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
waz-online.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
ostsee-zeitung.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
kn-online.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
op-marburg.de | 18. 12. 2025 13:51
Call Check: Telekom startet Warnsystem gegen Be...
saechsische.de | 18. 12. 2025 13:51

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:

Politične preference

neznano:
liberalen:
progresiven:
prozahoden:
regionalen:
zmeren:
prodemokratičen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
lokalno poročanje:
intervjuji:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Telekom uvaja sistem za preprečevanje goljufivih klicev
obramba tehnologija
Telekom uvaja sistem za preprečevanje goljufivih klicev

17. dec 7:56

Telekom uvaja nov sistem za zaščito uporabnikov pred goljufivimi telefonskimi klici. Sistem naj bi opozarjal uporabnike na potencialno nevarne klice, s čimer želi Telekom zmanjšati tveganje, da bi neznanci uporabnike vpletli v pogovore z namenom prevare.

Vodafone bo leta 2028 ugasnil 2G omrežje
posel tehnologija
Vodafone bo leta 2028 ugasnil 2G omrežje

22. sep 13:21

Vodafone bo septembra 2028 ugasnil svoje 2G omrežje (GSM), kar bo prizadelo uporabnike starejših mobilnih telefonov. S tem se Vodafone pridružuje Telekomu pri postopni ukinitvi te zastarele tehnologije. Uporabniki imajo še nekaj let časa, da preidejo na novejše naprave.

1&1 ima vse svoje stranke mobilne telefonije v lastnem omrežju
gospodarstvo tehnologija
1&1 ima vse svoje stranke mobilne telefonije v lastnem omrežju

11. nov 8:05

Nemško telekomunikacijsko podjetje 1&1 je po desetih letih, odkar je E-Plus izginil s trga, postalo četrti ponudnik mobilnega omrežja v Nemčiji, s čimer konkurira podjetjem Telekom, O2 in Vodafone. Podjetje sedaj gosti vse svoje stranke mobilne telefonije v lastnem omrežju.

Telekomunikacijski operaterji ne smejo več zaračunavati prenosa telefonskih številk
tehnologija gospodarstvo
Telekomunikacijski operaterji ne smejo več zaračunavati prenosa telefonskih številk

10. nov 11:06

Telekomunikacijski operaterji na Portugalskem od danes ne smejo več zaračunavati prenosa telefonskih številk strankam. Nacionalni organ za komunikacije (Anacom) je prepovedal te stroške, s čimer se strankam omogoča, da ob zamenjavi operaterja ohranijo svojo telefonsko številko brez dodatnih stroškov. Gre za eno od več pravil, ki krepijo zaščito potrošnikov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Telekom Pozitivno
Vodafone nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Telefonske prevare so pogoste, zato je zaščita pred njimi relevantna za mnoge prebivalce Slovenije, čeprav se novica nanaša na Nemčijo.