Telekom uvaja sistem za preprečevanje goljufivih klicev
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
obramba tehnologija

Telekom uvaja sistem za preprečevanje goljufivih klicev

Telekom uvaja nov sistem za zaščito uporabnikov pred goljufivimi telefonskimi klici. Sistem naj bi opozarjal uporabnike na potencialno nevarne klice, s čimer želi Telekom zmanjšati tveganje, da bi neznanci uporabnike vpletli v pogovore z namenom prevare.

Izvorni članki

Telekom startet System gegen Betrugsanrufe
ruhrnachrichten.de | 17. 12. 2025 6:02
Telekom startet System gegen Betrugsanrufe
lz.de | 17. 12. 2025 6:00
Telekom startet System gegen Betrugsanrufe
abendzeitung-muenchen.de | 17. 12. 2025 6:00

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:
liberalno:

Politične preference

liberalen:
progresiven:
neznano:
lokalen:
prozahoden:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
preiskovalno novinarstvo:
analize:
reportaže:
intervjuji:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Telekomove stranke v Nemčiji tarča prevar preko lažnih elektronskih sporočil
obramba tehnologija
Telekomove stranke v Nemčiji tarča prevar preko lažnih elektronskih sporočil

17. okt 12:05

Telekomove stranke v Nemčiji so ponovno opozorjene na prevare preko elektronske pošte. Kriminalci množično pošiljajo lažna sporočila, ki se pretvarjajo, da so namenjena obnovi gesel in vsebujejo povezave za krajo osebnih podatkov. Uporabnikom svetujejo, naj bodo pozorni na sumljive zahteve za vnos osebnih podatkov in preverijo pristnost sporočil.

Odido se je soočil s ponovno obsežno motnjo, težave so zdaj odpravljene
posel tehnologija
Odido se je soočil s ponovno obsežno motnjo, težave so zdaj odpravljene

3. dec 11:56

Nizozemski telekomunikacijski ponudnik Odido se je v sredo zjutraj soočil z obsežno motnjo. Uporabniki so poročali o težavah pri klicanju in uporabi interneta, kar je povzročilo tisoče prijav na spletni strani Allestoringen.nl in plaz pritožb na platformi X. Težave so bile kasneje odpravljene.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Telekom Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na dogajanje v Nemčiji, je problematika goljufivih klicev relevantna tudi za Slovenijo, saj se s podobnimi težavami soočajo tudi slovenski uporabniki telekomunikacijskih storitev.